کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیم حضور مقام معظم رهبری خواهد شد؛

شجره‌نامه شهدا و ريزترين قرآن کتابت شده در چهارمحال و بختیاری

29 مرداد 1394 ساعت 9:27

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از تقدیم شجره‌نامه شهدا و کتابت ريزترين قرآن در چهارمحال و بختیاری به محضر مقام معظم رهبری در راستای برگزاری کنگره شهدای استان خبر داد.


سردار رضا محمدسليمانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار سند از شهداي استان جمع‌آوري شده است گفت: برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری یک رویداد مهم فرهنگی نه تنها برای استان بلکه برای کشور خواهد بود .

وي با اشاره به تشكيل ۲۴ كميته در راستاي برگزاري كنگره دوهزار و ۴۰۰ شهيد استان افزود: در حال حاضر ۹۹ درصد كميته‌ها فعال هستند و حدود ۵۰ درصد فعاليت‌هاي اجرايي انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: در رابطه با شهدای استان ۱۰۵ عنوان کتاب تهیه شده است و سعی بر این است تا قبل از مراسم دیدار با رهبر گرانقدر این تعداد را به ۱۷۰ عنوان کتاب برسانیم.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم علیه السلام از آماده شدن طومار ولايت‌مداري مردم استان، شجره‌نامه شهدا و کتابت ريزترين قرآن در چهارمحال و بختیاری نیز خبر داد و گفت: اين آثار به همراه كتب تهيه شده از زندگاني شهدا، تقدیم حضور مقام معظم رهبری خواهد شد.

سردار محمدسلیمانی همچنین از برگزاری يادواره شهيد شاخص كشوري، "شهید مهندس غلامعلی نیکخواه" به مناسبت هفته دولت در چهارم شهريور ماه در شهرستان بروجن خبر داد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24059

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24059/شجره-نامه-شهدا-ريزترين-قرآن-کتابت-شده-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir