کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

نهمين بهار شعر لري در اردل به بار مي نشيند

25 مرداد 1394 ساعت 13:16

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:نهمين بهار شعر لري 11 شهريور ماه در جشنواره تمداربيت شهرستان اردل با حضور شاعران کشوري و شهرستاني به بار مي نشيند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در دومين جلسه کميته اجرايي نهمين جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت که با حضور اعضاي اجرايي اين جشنواره در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد اظهار داشت:نهمين بهار شهر لري ۱۱ شهريور ماه در جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت شهرستان اردل با حضور شاعران کشوري و شهرستاني به بار مي نشيند.

همتي افزود:اين جشنواره باموضوعات آئيني با اولويت انتظار، فرهنگ ايثار و شهادت، عفاف و حجاب، امام رضا(ع) وهمدلي و همزباني، و آزاد با اولويت آداب و سنن اقوام برگزار مي شود.

وي با بیان اينکه تاکنون ۶۰ اثر به دبيرخانه جشنواره تمدار بيت ارسال شد افزود:مهلت ارسال آثار به اين دبيرخانه تا ۲۸ مرداد ماه سال جاري ادامه داردو علاقه مندان به شرکت در شعر گويشي مي توانند آثار خود را به آدرس ardal@farhang.gov.ir ارسال و يا با شماره تلفن ۰۳۸۳۴۳۴۳۸۰۰ تماس حاصل نمايند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24030

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24030/نهمين-بهار-شعر-لري-اردل-بار-مي-نشيند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir