کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

مقاومت،توکل وایمان به خدا ثمره پیروزی حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی بود

23 مرداد 1394 ساعت 16:12

امام جمعه شهر اردل گفت:ايستادگي ،توکل و ايمان به خدا ثمره پيروزي رزمندگان جنبش حزب الله لبنان در نبرد 33 روزه با رژيم صهيونيستي بود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با گراميداشت ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامي اظهار داشت:روز مقاومت اسلامي يعني جلوگيري از کفر و گرفتن حق که حزب الله لبنان در اين روز در برابر تجاوز همه جانبه و غيرانساني رژيم اشغالگر قدس، تا پاي جان ايستادگي کردند و طي نبردي به مدت سي و سه روز، نقشه هاي دشمن متجاوز و سلطه طلب را نقش برآب کردند.

سلمانپور با بيان اينکه مقاومت،توکل و ايمان به خدا ثمره پيروزي رزمندگان جنبش حزب الله لبنان در نبرد ۳۳ روزه با رژيم صهيونيستي بود افزود: اين پيروزي اوج عزت و افتخار عزيزاني است كه با مقاومت در مقابل ارتش سرا پا مسلح رژيم صهيونيستي و شكست مفتضحانه اين رژيم غاصب، افتخاري ديگر بر افتخارات خود افزودند.

وي در ادامه از اقتدار قوه قضائيه در اجراي حکم مهدي هاشمي تشکر کرد و گفت:۱۸ مرداد که حکم محکوميت مهدي هاشمي اجرا شده يک روز شيريني در کام مردم ايران نشست و بار ديگر اقتدار قوه قضائيه که در راس آن شهيد بهشتي است براي مردم ثابت شد که قانون اسلامي براي همه يکسان است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم ولايتمدار شهرستان اردل در مراسم تشييع و تدفين دو شهيد گمنام ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت:حضور شما در اين مراسم موجب زنده شدن ياد و اسم شهدا شده است و بايد در راستاي احياي رسم شهدا هم تلاش کنيد.

وي راه و رسم شهدا را ولايت مداري، استکبارستيزي، روحيه جهادي،اخلاق و ادب ذکرکرد و اظهارداشت: روحيه جهادي از جمله ويژگي هاي برجسته اي است که منجر به حل بسياري از بن بست ها مي شود.

حجت الاسلام سلمانپور عنوان کرد: امروز براي ادامه وطي کردن راه شهدا و ايثارگران به روحيه جهادي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نياز است.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 24011

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24011/مقاومت-توکل-وایمان-خدا-ثمره-پیروزی-حزب-الله-لبنان-برابر-رژیم-صهیونیستی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir