کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منوچهر سلمانزاده مديركل حمل ونقل وپايانه هاي استان چهارمحال وبختياري شد

22 مرداد 1394 ساعت 9:25

مراسم توديع و معارفه در حمل و نقل و پايانه هاي استان چهارمحال و بختياري با معرفي منوچهر سلمانزاده به سمت مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز مراسم توديع و معارفه در حمل و نقل و پايانه هاي استان چهارمحال و بختياري با معرفي منوچهر سلمانزاده به سمت مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان چهارمحال و بختياري و با حضور غلامي معاون حمل و نقل سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ، اميري معاون امورعمراني استانداري ، سردار ياري فرماندهي انتظامي استان، جمعي از مدیران دستگاه هاي اجرائي استانی و صنوف و فعالان حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم كرمي مديركل پيشين حمل و نقل و پايانه هاي استان خلاصه اي ازعملكرد و اقدامات صورت گرفته درمدت تصدي خود در اين اداره كل ارائه نمود و با اشاره به افتتاح و راه اندازی مرکز مدیریت راه های استان گفت: با پيگيري هاي بعمل آمده تعداد ۸دستگاه دوریبن نظارتی در محورهای مواصلاتی استان نصب گرديد و هماهنگی جهت نصب ۳ دستگاه دیگر انجام شده است بعلاوه ۵۰ محور مواصلاتی استان به دستگاههای تردد شمار آنلاین مجهز گرديده است.

كرمي درادامه به ایمن سازی فیزیکی تعداد ۲۴۹ مدرسه و آموزش تعداد ۱۸۸۱۶ نفر دانش آموز مدارس حاشیه راهها با توزیع اقلام آموزشی و کمک آموزشی اشاره كرد واز ساخت ساختمان قرارگاه پلیس راه استان با زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر و زیر بنای ۹۰۰ متر مربع که این ساختمان در حال تجهیز مرکز مانیتورینگ و ملزومات اداری همچنين به ساخت پاسگاه پلیس راه لردگان – رامهرمز در محل سه راهی گوشکی اشاره كرد و از هماهنگی و اقدامات اولیه برای ساخت پاسگاه پلیس راه در محور بروجن لردگان و بازفت مسجد سلیمان خبر داد.

اميري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري با ضروري نقش و كاركرد حمل ونقل و اهمت آن درجلوگيري از بحرانهاي احتمالي در صنعت كشور بر لزوم تعامل همه دستگاه هاي اجرايي براي فراهم كردن بستر مناسب و زيرساخت هاي استان تاكيد كرد و ضمن اشاره به افزايش ۱۰۰كيلومتري بزرگراههاي استان در سال گذشته گفت: استان هم اكنون داراي۳۱۰۰كيلومتر جاده آسفالت مي باشد.

غلامي معاون حمل و نقل سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با بیان اینکه در راستای توسعه مجتمع‌های رفاهی بين راهي تسهیلات ویژه اي به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: ۳ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجتمع‌های رفاهی بین راهی در استان اختصاص داده شده است.

وی گفت: سال گذشته در جاده‌های استان بیش از ۳ میلیون تن كالا جابجا شده که نسبت به کل کشور کمتر از یک درصد بوده است. و راه‌های شریانی چهارمحال و بختیاری را ۱.۶ درصد نسبت به کل کشور اعلام کرد و ادامه داد: آزادراه‌های چهارمحال و بختیاری کمتر از یک درصد است.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات خوبی به چهارمحال و بختیاری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای اختصاص داده شده است، افزود:امسال اعتبارات استان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سلمانزاده مديركل جديد حمل ونقل وپايانه هاي استان نيز ضمن ابراز خرسندي از حضور در سنگري ديگر از خدمت در عرصه حمل ونقل جاده اي كشور اظهار اميدواري كرد با تعامل همه مجموعه هاي مرتبط با حوزه حمل بتوان گامهاي موثري در راستاي ارائه خدمات مطلوب به كاربران جاده اي و عموم خدمات گيران برداشت.

شايان ذكر است : منوچهر سلمان زاده مدير كل منصوب شده سابقه ۲۰ سال خدمت در عرصه حمل ونقل جاده اي راداراست و پيش از اين در حوزه هاي مختلف و معاونت حمل و نقل تجربیاتی دارد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23996

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23996/منوچهر-سلمانزاده-مديركل-حمل-ونقل-وپايانه-هاي-استان-چهارمحال-وبختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir