کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

رویکرد سازمان تامین اجتماعی ارائه خدمات به صورت غیر حضوری است

24 مرداد 1394 ساعت 8:22

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: این سازمان جهت تکریم و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع و کاهش مراجعات آنها اقدام به ارائه خدمات اینترنتی و غیر حضوری نموده است.


به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری در سفر به لردگان با نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از حمایتهای امام جمعه شهرستان لردگان از سازمان تامین اجتماعی گفت: حمایتهای حضرتعالی از سازمان تامین اجتماعی و تبیین خدمات آن به مردم شریف شهرستان لردگان باعث تعمیق و تقویت فرهنگ بیمه ای در سطح این شهرستان شده است.

غلامرضا محمدی با اشاره به خدمات سازمان در زمینه بیمه خادمین مساجد افزود: خادم مسجد از نظر این سازمان به فردی اطلاق می شود که شغل وی صرفا خدمتگزاری مسجد و فاقد شغل دیگری باشدو حقوق وی نیز از سوی هیات امنای مسجد تامین گردد.

محمدی ادامه داد و گفت:فردی که شرایط مذکور را داشته باشد می تواند با معرفی نامه از سوی اداره اوقاف شهرستان به شعب اجرایی سازمان مراجعه تا پس از احراز شرایط وفق مقررات سازمان تامین اجتماعی نسبت به برقراری بیمه آنها اقدام گردد.

وی همچنین رویکرد جدید سازمان درزمینه خدمات را ارائه خدمت به صورت غیر حضوری دانست و گفت: این سازمان جهت تکریم و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع و کاهش مراجعات آنها اقدام به ارائه خدمات اینترنتی و غیر حضوری از جمله لیست حق بیمه،فیش حق بیمه بیمه شدگان خاص،ابلاغ الکترونیکی اوراق مطالباتی و صدور احکام مستمری بگیران نموده است.

در ادامه این دیدار امام جمعه لردگان با اشاره به حجم بالای کار در شعب سازمان تامین اجتماعی گفت: کار در سازمان تامین اجتماعی ستودنی است زیرا خدمت به خلق خدا نیز نوعی عبادت است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اجرای دقیق قانون در زمینه بیمه خادمین مساجد اظهار کرد:حمایت سازمان تامین اجتماعی از قشر بی ادعای خادمین مساجد و ارائه خدمت بهتر به آنان با اجرای صحیح قانون و حذف بیمه افراد من غیر حق امکان پذیر است.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23993

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23993/رویکرد-سازمان-تامین-اجتماعی-ارائه-خدمات-صورت-غیر-حضوری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir