کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

امروز لازمه کشور ما توليدات داخلي است

21 مرداد 1394 ساعت 21:43

عضو شوراي اسلامي شهر اردل گفت:امروز لازمه کشور ما توليدات داخلي است که براي تحقق اين شعار بايد از صنايع کوچک و خانگي حمايت شود.


به گزارش جهانبین نیوز، عباس خليلي اردلي عضو شوراي اسلامي شهر اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه ضمن گراميداشت روز حمايت از صنايع کوچک اظهار داشت:براي رسيدن به توليد و اشتغال و ارتقاي کيفيت داخلي لازم است از صنايع کوچک و خانگي حمايت شود.

خليلي اضافه کرد: بايد از خام فروشي نفت خودداري کرد و مردم با سرمايه گذاري بر روي توليد و مصرف کالاهاي داخلي و پرهيز از اسراف، دولت را در اشتغال حمايت کنند .

وي با تاکيد بر اينکه نبايد نسبت به صنايع کوچک بي توجه باشيم، خاطرنشان کرد: توليدات ما از صنايع کوچک شروع مي شود و با حمايت و توجه ويژه به اين صنايع مي توانيم به صنايع بزرگ و پروژه هاي عظيم برسيم.

عضو شوراي اسلامي شهر اردل در ادامه به متوقف بودن فعاليت شهرک صنعتي شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:از زمان کلنگ زني شهرک صنعتي شهرستان اردل ۶ماه گذشته اما تا کنون هيچ اقدامي براي راه اندازي آن صورت نگرفته که از مسئولين مربوطه خواستاريم براي راه اندازي کار گاه هاي توليدي که امروز نياز شهرستان و کشور است کمر همت را ببندند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 23991

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23991/امروز-لازمه-کشور-توليدات-داخلي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir