کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز سه شنبه صورت ميگيرد/

عطر شهادت در بروجن ميپيچد/تشييع و خاکسپاري دو شهيد گمنام در بلداجي

18 مرداد 1394 ساعت 12:42

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عطر شهادت با تشييع و خاکسپاري دو شهيد گمنام در شهرستان بروجن مي پيچد.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، پيکر پاک و مطهر شش شهيد گمنام روز شنبه ۱۷ مردادماه وارد شهرکرد شد.

پيکرهاي پاک اين شهدا در روز سه‌شنبه ۲۰ مردادماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در سه شهرستان بروجن، فارسان و اردل بر دوش مردم مومن و خداجو تشييع و به خاک سپرده مي‌شوند.

خبر تشييع و به خاک سپاري دو شهيد گمنام در بروجن، عطر و بوي ايثار و شهادت را در منطقه پراکنده و ياد و خاطره آن دوران را زنده خواهد نمود؛ دوباره فرزندان رشيد اين ديار و يادگاران شهداء و ايثارگران صحنه هاي دفاع مقدس، جلوه هايي از روزهاي حضور شهيدان و تشييع پرافتخار آنان را تجربه خواهند کرد.

ناسپاسي است که راه اين پارسايان راه حق، عارفان گمنام و راويان حديث عشق را که هنرشان ايثار و فکرشان جهاد، معراجشان سنگر شهادت، نژادشان از قبيله محرومان، شعارشان لا اله الا الله و پرچمشان نصر من‌الله است را فراموش کنيم.

حديث دوران دفاع مقدس، بيانگر مقاومت و مظلوميت ملتي است که قله‌ هاي سربلندي، حماسه و شرف را در راه دفاع از کيان اسلامي درنورديده است و بايد سعي کنيم فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي دوران دفاع مقدس، حفظ و احيا شود.

با توجه به برنامه‌ريزي صورت گرفته، پيکر مطهر دو تن از اين شهداي گمنام در شهر بلداجي از توابع شهرستان بروجن،‌ پيکر مطهر دو شهيد در شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان و پيکر مطهر دو شهيد نيز در شهر دشتک از توابع شهرستان اردل به خاک سپرده خواهد شد.

پيکر پاک دو شهيد گمنام پس از ورود به شهر بلداجی و برگزاري مراسم وداع با شهدا، در روز سه شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) بر دوش مردم مؤمن و خداجو تشييع و در پارک شهداي بلداجي به خاک سپرده ميشوند.

يادآور مي شود سال گذشته نيز پيکر دو شهيد گمنام در شهر نقنه تشييع و به خاک سپرده شد.

شهرستان بروجن ۴۷۱ شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/


کد مطلب: 23945

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23945/عطر-شهادت-بروجن-ميپيچد-تشييع-خاکسپاري-دو-شهيد-گمنام-بلداجي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir