کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش عضو شوراي روستاي دهکنه به سخنان هاشمي/

روستاييان هميشه يار و ياور امام راحل(ره) بودند

17 مرداد 1394 ساعت 13:15

عضو شوراي روستاي دهکنه گفت:روستاييان هميشه يار و ياور امام راحل(ره) بوده و براي سرافرازي ايران اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نکرده اند.


به گزارش جهانبین نیوز، اياز ظفري عضور شوراي روستاي دهکنه در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه در خصوص اهانت اخير رفسنجاني به روستاييان اظهار داشت:در ايران اسلامي مردم شهر و روستا هر دو برادر و برابرند و اگر امروز ملت سر افراز ايران اسلامي در دنيا حرفي براي گفتن دارد به خاطر جانفشاني ها مردم شهر و روستا است .

ظفري افزود:اخيرا هاشمي رفسنجاني در مصاحبه با يک نشريه حرف هاي عجيبي زده است، وي که در ماه هاي اخير خيلي ها را از تيغ انتقاد و تمسخر يک طرفه خود گذرانده اين بار روستائيان را با لحني تحقيرآميز خطاب قرار داد.

وي گفت:او در پاسخ به اينکه آيا شما اين‌ها را انقلابي مي‌دانيد؟ نيز مي گويد: فرق مي‌کنند. بعضي‌هايشان انقلابي بودند و وقتي‌که سختگيري‌هاي حکومت زياد شد، ديگر ادامه ندادند. بعضي‌ها هم اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌هاي روستاهايشان مي‌گشتند، ولي الآن آمده‌اند و انقلابي شده‌اندکه اين سخنان باعث نگراني و نارضايتي روستاييان شده و به جاي اينکه ممنون مردم زحمت کش و خداجوي روستا باشند اين چنين آنها را تحقير ميکند که اين سخنان از زبان رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به دور است و مي بايست هرچه زودتر از روستاييان عذر خواهي کند.

عضو شوراي روستاي دهکنه گفت:مردم روستا طي ۳۶ سال از مسئولان جلوتر بوده‌اند و ثابت کرده‌اند که اشتباه نمي‌کنند و به امام راحل و راه ايشان، ولايت فقيه و خط رهبري پايبند بوده و هستند تعجب ما از اين است که آقاي رفسنجاني شما چرا خود و امثال خود را از روستايي ها شريف و زحمتکش برتر مي دانيد؟

ظفري گفت:روستازاده ها حالا يک انتظار از رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام دارند و منتظر هستند تا هاشمي رفسنجاني به واسطه اين اهانت بزرگ از آنها عذرخواهي کند. حال بايد منتظر ماند و ديد که آيا در مکتب آقاياني که گذشته خود را فراموش کرده و در خانه هاي آنچناني پايتخت روزگاري خوش مي گذرانند، فرهنگ عذرخواهي وجود دارد يا خير.



انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 23936

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23936/روستاييان-هميشه-يار-ياور-امام-راحل-ره-بودند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir