کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه بروجن:

سياست امروز دشمن اندلسي کردن ايران است/ آمريکا دست از اعمال فريبکارانه برنميدارد

16 مرداد 1394 ساعت 16:53

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: سياست امروز دشمن اندلسي کردن ايران است؛ سالهاست به شيوه هاي مختلف همان نقشه شيطاني که در اندلس پياده کردند و باعث شکست مسلمانان شدند در ايران اسلامي و کشورهاي مختلف اسلامي ديگر اجرا ميکنند.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با يادآور شدن روز تشکيل جهاد دانشگاهي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند" شتاب رشد علمي نبايد به هيچ بهانه اي حتي اندکي کاهش يابد. ما در زمينه مسائل علمي دچار عقب ماندگي مزمن هستيم آنچه که اهميت دارد مسئله ادامه حرکت سريع است. ملت ما ملتي است که داراي هوش بالاي متوسط جهاني است".

وي با بيان اين که در منطقه، ايران در رتبه اول سطح علمي و در کل جهان در رتبه هفدهم قرار دارد، افزود: جهاد دانشگاهي يکي از مراکزي است که ميتواند در رشد و بالندگي علمي کشور موثر باشد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با اشاره به فتح اندلس به دست مسلمانان، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند روزگاري مسلمانان در جنوب اروپا و اسپانيا تا جنوب فرانسه کشوري اسلامي بوجود آوردند؛ اين کشور مهد تمدن رشد و علم در اروپا و از همين تمدن اندلس قرون اوليه اسلام شکوفا گرديد.

وي به توطئه شيطاني اروپايي ها جهت فاسد کردن جوانان اشاره کرد و گفت: آنها انگيزه هاي مختلف سياسي و مذهبي داشتند و تاکستانهايي را وقف کردند تا شراب آنان به طور مجاني در اختيار جوانان قرار گيرد.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که اروپايي ها جوانان را به سمت زنان و دختران خود سوق دادند و آنها را به شهوت آلوده کردند، تصريح کرد: سياست امروز، سياست اندلسي کردن ايران است؛ سالهاست به شيوه هاي مختلف همان نقشه شيطاني که در اندلس پياده کردند و باعث شکست مسلمانان شدند در ايران اسلامي و کشورهاي مختلف اسلامي ديگر اجرا ميکنند.

حسين نژاديان بيان کرد: توصيه يک صهيونيست به آمريکايي ها اين بود که وقت خودتان را در عراق، کره شمالي و کره جنوبي بي جهت تلف نکنيد مساله اصلي ايران است با ترويج فرهنگ غربي و آمريکايي کاري کنيد تا مردم آن را رها کنند.

وي در ادامه با يادآور شدن روز خبرنگار و با بيان اين که خبرنگاران هميشه در همه جا نقش آفرين و اثر گذار هستند، افزود: خبرنگاران نبايد نقاط ضعف کشور اسلامي را به خاطر سوء استفاده دشمنان بزرگنمايي کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: خبرنگاران بايد موارد متعدد نقض حقوق بشر دشمنان، تعديات، تجاوزات در طول دوران انقلاب و جنگ تحميلي، تحريم ها و تهديد ها را افشا کنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن افزود: خبرنگاران بايد به گونه اي عمل کنند تا مردم گمان نکنند بر خلاف برخي از تحليل هاي سياستمداران آمريکا آدم شده است؛ آمريکا به راحتي عوض نميشود و دست از اعمال فريبکارانه و جنايت کارانه بر نميدارد.

حسين نژاديان با اشاره به آتش سوزي هاي اخير در جنگل هاي ايران گفت: تاسف آور است مسئولين به گونه اي عمل کنند که اين اتفاقات با خسارت هاي فراوان در کشور رخ دهد و ميليونها تومان ثروت خداداي از بين برود.

انتهاي پيام1020ج/۵۴۰/ک/


کد مطلب: 23921

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23921/سياست-امروز-دشمن-اندلسي-کردن-ايران-آمريکا-دست-اعمال-فريبکارانه-برنميدارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir