کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرنگاران موتور هدايت افکار عمومي در جامعه هستند/ اهداف دشمن ايجاد تفرقه بين خواص و توده هاي مردم است

16 مرداد 1394 ساعت 15:05

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه خبرنگاران وظايف مهمي در جامعه دارند گفت: خبرنگاران موتور هدايت افکار جامعه هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام ملک پور در خطبه اول نماز جمعه شهر سامان با توصيه نمازگزاران به تقوا الهي با اشاره به اينکه مهدويت بحث مهمي در جامعه است و شما نمازگران بايد مباحث مهدويت را دنبال کيند تا به نتيجه مطلوب برسيد، اظهار داشت: دوران غيبت دوران غضب الهي است و بزرگترين نعمت خداوند حجت خدا است.

ملک پور با بيان اينکه غضب الهي در جهت ظلم ها ، گناهان ، نبودن تحت ولايت و تربيت ولي خداد و بلا ها ، گراني ها، نا امني و ... در اثر نبودن حجت خدا در جامعه رخ مي دهد، بيان داشت: عالم و جهان زنده است و در مقابل ظلم واکنش نشان مي دهد .

وي با بيان اينکه با امدن حجت خداد اسمان و زمين با اهل زمين آشتي مي کنند ، بيان داشت: حضرت ولي عصر (عج) واسطه خيرات براي اهل زمين است.

امام جمعه شهر سامان در خطبه دوم با نمازگران و ميهمانان الهي را به رعايت تقوا الهي دعوت کرد و ۲۵ شوال روز سه شنبه شهادت امام جمعفر صادق(ع) است اين روز را به همه شما نمازگران و مسلمين تسليت عرض مي کنم ، اذعان داشت: سيره امام صادق علاوه بر تصور افکار عمومي علاوه بر حيطه اي علمي در فعاليت سياسي نيز فعال بودند و نمايندگان خود را در رساتاي ترويج دين اسلام به اقاس نقاط مختلف مي فرستادند و فعاليت سياسي فرواني در جامعه داشتند .


وي بيان داشت: وسعت رخداد هاي سياسي امام جعفر صادق در جامعه بسيار گسترده بوده است.

حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره بر اينکه امروز سالگرد تاسيس جهاد دانشگاهي است ، بيان داشت: اين روز را به همه افرادي که در اين عرصه مشغول هستند تبريک مي گويم وجهاد و دانشگاه بايکديگر پيوند خورده است و جهاد در حال خاضر در عرصه علمي نيز ورود پيدا کرده است .

وي با بيان اينکه از رخداد اين هفته ۱۷ مرداد روز خبرنگار است ، خبرنگاران در جامعه وايف مهمي دارند و خبرنگاري حرفه اي نيست که خبرنگار با يک سري ابزارالات خبرنگاري محفوظات را به اطلاع مردم برساند بلکه خبرنگار بايد صداق در گفتار، رعايت انصاف و تقواي سياسي و اخلاق حرفه اي بايد داشته باشد، عنوان کرد: خبرنگار بايد ولايتمدار، انقلابي و امانتدار باشد .

ملک پور با بيان اينکه خبرنگار موتر هدايت افکار عمومي در جامعه است ، بيان داشت: به خبرنگاران و رسانه ها توصيه مي کنم که در انجام وظيفه خود از مواضع انقلاب جا نمانند.

در انقلاب اسلامي بصيرت، هوشمندي، وحدت و انسجام، ولايت مداري ،ايستادگي و مديريت جهادي حرف اول را مي زند.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه در انقلاب اسلامي بصيرت، هوشمندي، وحدت و انسجام، ولايت مداري ،ايستادگي و مديريت جهادي حرف اول را مي زند، اذعان داشت:نبايد در راستاي موفقيت ايران درتوافق نسبي اي هسته اي ذوق زده شويم و جشن هاي هسته اي را منطقي جلوه دهيم .

ملک پور با بيان اينکه در اين برهه از زمان که جهان همانند جنگل است ، بيان داشت:به دست اوردن توافق نسبي را بايد مغتنم بشماريم و مواظب دشمن بادي باشيم چرا که دشمن فروپاشي انقلاب و ملت را در نظر گرفته است.


وي با اشاره بر اينکه ايران در حال گسترش است و از نيات وانگيزه هاي دشمن دچار غفلت نشويم، عنوان کرد: ما نبايد از استکبار ستيزي دست برداريم دشمن گرگ صفت کاري به جز دشمني با ملت ايران ندارد.

ملک پور با بيان اينکه از جمله اهداف دشمن ايجاد تفرقه بين خواص و توده هاي مردم است، بيان داشت: دشمن به دنبال اختلاف و دوگانگي در جامعه است .

وي با بيان اينکه انچه فرا تر از توافق هسته اي در جامعه مهم است حفظ اتحاد و يک پارچگي در جامعه است، بيان داشت: اصل برجام هسته اي در حال بررسي است و از اين موضوع نه بايد ذوق زده شد و نه نگراني زيايد در جامعه ايجاد کرد بلکه بايد هوشيار بود.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 23916

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23916/خبرنگاران-موتور-هدايت-افکار-عمومي-جامعه-هستند-اهداف-دشمن-ايجاد-تفرقه-بين-خواص-توده-هاي-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir