کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

شعبه اقماری تامین اجتماعی آلونی افتتاح شد

15 مرداد 1394 ساعت 9:48

مدیر کل تامین اجتماعی استان ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را مهم ترین دغدغه تامین اجتماعی دانست.


به گزارش جهانبین نیوز شعبه اقماری بخش خانمیرزا به مرکزیت شهر آلونی و تحت پوشش شعبه اصلی لردگان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی ،معاونین، جمعی از کارشناسان ارشد استان،بخشدار و تعدادی از مسئولین و مقامات محلی افتتاح شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را مهم ترین دغدغه تامین اجتماعی دانست.

غلامرضا محمدی افزود: هدف از راه اندازی این شعبه را تسهیل در روان سازی پاسخگویی به بیمه شدگان این بخش دانست و گفت: با راه اندازی این شعبه دیگر نیاز به طی مسافت طولانی به شهرهای همجوار برای خدمات بیمه ای نیست.

وی خاطر نشان کرد:ارتقاء و گسترش خدمات غیر حضوری در دریافت اینترنتی لیست، پرداخت و دریافت اینترنتی فیش حق بیمه از سوی کارفرمایان و ابلاغ الکترونیکی بدهی به کارفرمایان صرفه جوئی در وقت و هزینه شرکای اجتماعی را به همراه داشته و اقدامی مثبت در راستای تکریم ارباب رجوع است.

در ادامه بخشدار خانمیرزا گفت: جمیعت قابل توجه بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان بخش خانمیرزا می توانند از خدمات این شعبه در راستای توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته استفاده کنند .


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23905

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23905/شعبه-اقماری-تامین-اجتماعی-آلونی-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir