کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بانوان موسسه پويادستان جوان:

کلاس هاي تابستاني با هدف کار آمدسازي جوانان برگزار مي شود

12 مرداد 1394 ساعت 10:35

مسئول بانوان موسسه پويادستان جوان گفت: کلاس هاي تابستاني با هدف کار آمدسازي جوانان ويژه بانوان و برادران برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز الهام طاهري مسئول بانوان موسسه پويا دستان جوان شهر بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: واحد کار آفريني موسسه در راستاي پويا کردن و توانمند ساختن جوانان شهر بن سعي دارد با برپايي کلاس هاي متنوع و کار آمد نقش سازنده اي در فعال نمودن چرخه هاي اقتصادي کشور داشته باشد.

وي اتکا به توان داخلي را يکي از راهکار هاي اساسي برون رفت کشور از معضلات اقتصادي دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري به مرحله اجرايي کامل در کشور برسد بسياري از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

طاهري عدم آشنايي جوانان با برخي مشاغل پربازده را از عوامل بي کاري دانست و تصريح کرد: اگر جوانان ما بتوانند نياز هاي جامعه را شناسايي و بر اساس آن کار آفريني کنند مي توانند نقش سازنده اي در کشور داشته باشند.

وي از برگزاري کلاس هاي کار آفريني در ايام تعطيلات تابستان خبر داد و تصريح کرد: اين کلاس ها در راستاي توانمند سازي بانوان صورت گرفته است.

مسئول بانوان موسسه پويا دستان جوان شهر بن گفت: در اين دوره هاي سعي شده است با استفاده از اساتيد مجرب فني و حرفه اي علاوه بر توانمند ساختن جوانان، مدرک فني حرفه اي به آن هانيز ارائه شود.

طاهري خاطر نشان کرد: از جمله کلاس هاي برپا شده کيف دوزي، تابلو فرش، کلاس هاهي کمک اوليه است که هر يک به نوبه خود مي تواند نقش موثري در زندگي افراد داشته باشد.

وي تصريح کرد: کلاس هاي ويژه برادران با عناوين سرويس و تعميرات خودرو، سرويس و تعميرات لوازم خانگي و کمک هاي اوليه برگزار مي شود که متقاضيان آن مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به واحد کار آفريني برادران مراجعه کنند.

طاهري از ساير متقاضيان درخواست نمود جهت ثبت نام در دوره هاي بعدي به اين موسسه مراجعه نموده و يا با شماره ۳۸۳۳۷۲۰۴۰۰ تماس حاصل نمايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 23852

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23852/کلاس-هاي-تابستاني-هدف-کار-آمدسازي-جوانان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir