کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش کوهرنگ خبر از وضعیت نابسامان چلگرد؛

امتناع پيمانکار شهرداري از جمع آوري زباله ها در سطح شهر چلگرد/ بوي بد و زباله شهر چلگرد را فرا گرفته است

شهردار در آستانه استيضاح قرار گرفت

5 مرداد 1394 ساعت 19:50

عدم جمع آوري زباله ها توسط پيمانکار خدماتي اين شهرداري فرصت بسيار خوبي را براي سگ هاي ولگرد و گربه هاي خياباني فراهم آورده است تا با پاره کردن کيسه هاي زباله شهر را در معرض انواع بيماري قرار داده اند.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، عده اي زيادي از شهروندان شهر چلگرد در تماس هاي تلفني مکرر و بسيار زياد خواستار اطلاع رساني پايگاه کوهرنگ خبر در مورد عدم جمع آوري زباله ها در شهر چلگرد و بوي بد آنها در سطح شهر توسط شهرداري شدند.

3 روز است که شهر چلگرد از زباله هاي زيادي که در کف خيابانها و کوچه ها است پر شده است.

عدم جمع آوري زباله ها توسط پيمانکار خدماتي اين شهرداري فرصت بسيار خوبي را براي سگ هاي ولگرد و گربه هاي خياباني فراهم آورده است تا با پاره کردن کيسه هاي زباله شهر را در معرض انواع بيماري قرار داده اند.

علت عدم جمع آوري زباله توسط پيمانکار شهرداري را از اعضاء شوراي شهر جويا شديم که همه به اتفاق نظر عدم پرداخت مطالبات توسط شهرداري به پيمانکار مذکور را تاييد کردند و به همين سبب شرکت خدماتي داراي قرارداد با شهرداري از جمع آوري زباله ها امتناع کرد که شهرداري به قرارداد خود عمل نکرده است و 3 ماه به کارگران خود حقوق پرداخت نکرده است.

آن چيزي که بسيار مشهود است اين است که سطح شهر بخصوص در خيابانهاي اصلي پر شده از انواع زباله که سبب رايج شدن بيماري هاي زيادي است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در پاسخ به خبرنگار کوهرنگ خبر در مورد بيماري هاي حاصله از اين اقدام بيان داشت: ما به دفعات بسيار زياد براي شهرداري نامه زديم که نسبت به جمع آوري زباله ها اقدام کند متاسفانه گوش کسي بدهکار نيست.

سياوش غيبي پور با ذکر اينکه ما مکاتبات بسيار زيادي انجام داديم، صحبت هاي زيادي با آقايان انجام داديم، در شوراي اداري و شوراي سلامت تاکيد کرديم که اقدام قانوني براي اين مساله انجام دهند متاسفانه کسي نيست افزود: کارشناس خود را براي بررسي موضوع و بازديد کلي به شهر سرکشي خواهد کرد و گزارش آن را به فرماندار خواهيم داد.

غيبي پور در ادامه تاکيد کرد: عليرغم مکاتبات زياد از طريق شبکه بهداشت و درمان متاسفانه براي جمع آوري زباله انجام نشده است، ما مدارک و مستندات موجود را هم داريم و همواره در جلسات مختلف اين موضوع را بيان کرده ايم و بر آن اصرار داريم.

غيبي با بيان اينکه متاسفانه مسئولين مربوطه از تعيين مکان براي دفن زباله شانه خالي مي کنند گفت: متاسفانه کسي گوشش بدهکار اين مسائل نيست.

در اين اوضاع که شهر در آستانه يک فاجعه قرار داشت شهردار با راي آقايان علي فرامرزي، رضا فرامرزي و فريبرز غيبي مورد استيضاح قرار گرفت، بلافاصله فرماندار شهرستان کوهرنگ در دفتر خود تشکيل جلسه داد که تاکنون از اين جلسه خبري بيرون داده نشده است و رايزني ها در اين مورد ادامه دارد.

دادن پيمانکاري هاي شهرداري چلگرد به افراد خاص، مساله اي بود که عده اي بسيار زيادي آن را مورد تاکيد قرار دادند و يکي از اعضاء شورا شهر چلگرد اين نکته را تاييد کرد.

گزارش از همت بدري فرد


انتهاي پيام1020ج /610ک


 
 


کد مطلب: 23751

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23751/امتناع-پيمانکار-شهرداري-جمع-آوري-زباله-سطح-شهر-چلگرد-بوي-بد-فرا-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir