کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

هزینه بیش از یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال در راستای ارائه تعهدات به بیمه شدگان

5 مرداد 1394 ساعت 10:14

مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: در سال ۱۳۹۳ این اداره کل در راستای ارائه تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران بیش از یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور نقش اساسی در تامین آتیه نیروی کار دارد.

غلامرضا محمدی اظهار کرد: اکنون ۴۵۷ هزار نفر که حدود نیمی از جمعیت استان را شامل می شود از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره مندند که به این ترتیب نیمی ازجمعیت چهارمحال وبختیاری زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

محمدی با اشاره به مبالغ تعهدات در سال گذشته افزود: در سال ۱۳۹۳ این اداره کل در راستای ارائه تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران بیش از یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

محمدی افزود: در دوره مدیریت جدید سازمان رویکرد تعامل و هم افزایی با مخاطبین و شرکا و سرمایه های اجتماعی سازمان در دستور کار قرار گرفت و به همین منظور دبیرخانه شرکای اجتماعی در معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ایجاد گردید.

مدیر کل تامین اجتماعی تاکید کرد: کارآفرینان و کارفرمایان در تحقق اقتصاد مقاومتی و اهداف سازمان تامین اجتماعی نقش کلیدی ایفا می کنند و آنها از مهمترین ستونهای سازمان هستند.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23735

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23735/هزینه-بیش-یک-هزار-۹۶۰-میلیارد-ریال-راستای-ارائه-تعهدات-بیمه-شدگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir