کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ديدار با نخبگان بسيجي شهرستان بن مطرح شد:

تفکر و روحيه جهادي ضامن توسعه شهرستان است

4 مرداد 1394 ساعت 12:20

فرمانده سپاه بن با بيان اينکه تفکر جهادي نقش سازنده اي در پيشرفت شهرستان دارد؛ تصريح کرد: نخبگان موثر ترين قشر در جامعه هستند و مي توانند نقش سازنده اي داشته باشند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، در نشستي صميمي نخبگان بسيجي با فرمانده سپاه شهرستان بن ديدار و دغدغه ها و ديدگاه هاي خود را مطرح کردند.

در اين ديدار سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن گفت: در سطح شهرستان معضلات و مشکلاتي است که اگر بي خبر باشيم تکليفي نداريم اما اگر اطلاع داشته باشيم تکليفي برگردنمان است و خواص جامعه نقش سازنده اي خواهند داشت و در روز قيامت بايد پاسخ گو باشند.

موسوي تصريح کرد: حضور نخبگان بسيجي در سطح شهرستان به عنوان ديده بان هاي قوي مي تواند بسيار سازنده و اثر گذار باشد.

وي خاطر نشان کرذ: با همکاري ميان مسئولين شهرستان و با بررسي و طرح مشکلات تا حدودي توانسته ايم مشکلات شهرستان را مرتفع کرده و براي حل کردن بهتر مشکلات نيازمند نخبگان و جوانان خود شهرستان هستيم.

فرمانده سپاه بن تاکيد کرد: شهرستان بن به لحاظ نوپا بودن دغدغه هاي زير ساختي فراواني داشته و اين امر موجب حرکت کند در برخي امور شده است.

وي با بيان اينکه تفکر جهادي نقش سازنده اي در پيشرفت شهرستان دارد؛ تصريح کرد: نخبگان موثر ترين قشر در جامعه هستند و مي توانند نقش سازنده اي داشته باشند.

موسوي منطقه تفريحي و گردشگري گرداب بن را يکي از ظرفيت هاي بسيار بالا براي ارتقا فرهنگ شهرستان دانست و گفت: فلسفه گردش خانواده ها صرفا براي تفريح نبوده و بخش عمده مسافرت ها بخاطر فرهنگ آن بوده و مناطق کردشگري بهترين فرصت براي انتقال فرهنگ ناب منطقه است.

فرمانده سپاه بن گفت: فضاي گردشگري هايي هم چون گرداب، امامن زاده سيد بهاالدين و امام زادهسيد محمد بارده بايد به سمتي پيش رود که فرهنگ ناب اين شهرستان که ايثار و از خودگذشتي است به گردشگران انتقال بيابد.

وي به هنرهاي اصيل شهرستان اشاره کرد و گفت: هنرهاي اصيلي همچون خاتم کاري شيخ شبان، قالي بافي، کيف دوزي، صنايع دستي و محصولات کشاورزي بايد در مناطق گردشگري معرفي و در کنار آن ها نيز از نماد هاي اصيل همچون سرداران شهيد ياد شده و با نحو زندگي آن ها مردم را آشنا کرد.

موسوي به اقدام بسيجيان در سال گذشته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: سال گذشته بسيجيان به صورت خودجوش در مناطق گردشگري توانستند بسياري از هنرهاي اصيل شهرستان را معرفي و در معرض ديد علاقه مندان قرار دهند.

فرمانده سپاه بن تاکيد کرد: نخبگان شهرستان بايد تمرکز بيشتري در امور شهر داشته باشند و در مباحث مذهبي و ديني مراقبت کرده تا از بسياري انحرافات جلوگيري شود.

وي افزود: ارتقا سطح معرفتي بسيجيان و تربيت نيروهاي بسيجي و اثرگذار در جامعه دو مسئوليت کلان برعهده بسيجيان بوده و بايد نقش اثرگذاري در جامعه داشته باشند.

موسوي شناسايي مشکلات و ارائه راه حل براي آن ها را اثر گذار دانست و افزود: اگر مشکلات شناسايي شوند و با برنامه ريزي دقيق و اصولي مي توانيم مشکلات را حل کنيم اما نيازمند صبر و حوصله بيشتر بوده و بايد براي فراهم شدن زير ساختهاي شهرستان نقش اثرگذاري داشته باشيم.

وي تاکيد کرد: بسيجاني بسيجي واقعي هستند که تمامي برخورد ها و حرکات آن ها اثر گذار بوده و الگويي تمام نما براي جامعه باشند.

در اين ديدار بانوان نخبه بسيجي به طرح دغدغه هاي خود و راه حل هايي براي رفع برخي مشکلات در شهرستان اشاره نمودند.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 23729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23729/تفکر-روحيه-جهادي-ضامن-توسعه-شهرستان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir