کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای زن چهارمحال و بختیاری

3 مرداد 1394 ساعت 11:21

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري از سرکشی و دیدار با ۲۵ خانواده شهید برگزیده در حین برگزاری کنگره و برگزاری یادواره شهدای زن در ۱۳ مرداد سال جاری خبر داد .


به گزارش جهانبین نیوز فاطمه دوستی مديركل امور بانوان و خانواده استانداري گفت: با وجود اینکه بانوان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند و دارای نقش آفرینی های شگرفی در پشت سنگرها و جبهه ها بودند اما متاسفانه کمتر حرف و اسنادی در رابطه با این عزیزان تهیه شده که ما را در این زمینه دچار مشکل کرده است .

دوستی افزود : این سربازان گمنام کمتر اثری از خود بر جای گذاشته اند، که ار سایر کمیته ها می خواهم اگر اسنادی از شهدای زن ، فرزندان و همسران شهدا در دسترس دارند در اختیار این کمیته قرار دهند.

وی با اشاره به برنامه های کمیته بانوان در برگزاری کنگره شهدای استان پیش بینی غرفه هایی با عناوین توانمندی بانوان، مشاوره تحصیلی، غربالگری و بینایی سنجی، اطلاع رسانی و رشادت های بانوان در هشت سال دفاع مقدس را از برنامه های جانبی این کمیته در نمایشگاه کنگره عنوان کرد .

دوستی همچنین از سرکشی و دیدار با ۲۵ خانواده شهید برگزیده در حین برگزاری کنگره عنوان کرد و از برگزاری یادواره شهدای زن در ۱۳ مرداد سال جاری خبر داد .


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23711

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23711/برگزاری-یادواره-شهدای-زن-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir