کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

دولت آمريکا نماد ظلم،ستم و جنايت است

2 مرداد 1394 ساعت 16:08

امام جمعه شهر اردل گفت:دولت آمريکا نماد ظلم،ستم و جنايت است و سياست هاي اين دولت خبيث با سياست هاي جمهوري اسلامي ايران 180 درجه اختلاف دارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل نماز گزاران را به رعايت تقوي و حدود الهي دعوت کردند و به ارتباط تقوي و ياري امام زمان (عج) پرداختند و گفتند :يکي از وظايف منتظران ظهور ياري رساندن به امام زمان است و براي اينکه در اين مسير قرار بگيريم مهمترين محور تقواست .

سلمانپور افزود:مهمترين اموري که بر عهده آن حضرت است هدايت مردم به سوي تقواست پس هرگاه مومني به لباس تقوي مزين شود براي آن حضرت مايه افتخار است و هرگاه انسان به درجه کمال برسد خداوند برخي کرامات او را ظاهر ميکند و در زندگي اش نورانيت خاص ايجاد مي شود و چنين شخصي به عنوان پيرو و منتظر امام زمان (عج) بر ديد مردم نسبت به آن امام تاثير مثبت دارد.

خطيب نماز جمعه شهر اردل ۵ مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه توسط آيت الله طالقاني(ره) و به دستور امام(ره) را گراميداشته و افزود: نماز جمعه نمادي براي يک جامعه ديني و حافظ دين و دنياي جامعه اسلامي است و بايد در راه تقويت ان کوشيد.

سلمانپور با اشاره به سالروز عمليات مرصاد و گراميداشت ياد سپهبد صياد شيرازي گفت: دقيقا چند روز پس از پذيرش قطعنامه بود که منافقين کور دل با همراهي آمريکا و عراق به کشور ما حمله کردند؛ آمريکا و صدام پس از اجراي آتش بس ميان ايران و عراق فکر مي‌کردند که مي‌توانند کشور را تصرف کنند اما بسيج همه جانبه نيروهاي ارتش، سپاه و حضور در تنگه مرصاد آنان را زمين‌گير کرد و عمليات «فروغ جاويدان» منافقان تبديل به گورستان آنان شد.

وي افزود: در اين عمليات نقش سرداvران بزرگي اميرسپهبد علي صيادشيرازي بسيار هم بود و با تلاش هماي شبانه روزي اين بزرگ مردان خطر بزرگي از نظام اسلامي دفع شد.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در نماز عيد سعيد فطر اظهار داشت: همان طور که رهبرانقلاب اسلامي فرمودند:"براي جمع بندي مذاکرات يک مسير قانوني پيش بيني شده اي وجود دارد که بايد اين مسير را طي کند" تيم مذاکره کننده بايد شتابزده حرکت نکنند و بر اساس انديشه‌هاي مقام معظم رهبري حرکت کنند زيرا پيروي تيم مذاکره کننده از فرمايشات رهبر انقلاب تضمين کننده موفقيت در اين ميدان است .

سلمانپور در ادامه گفت:دولت آمريکا نماد ظلم،ستم و جنايت است و سياست هاي اين دولت خبيث با سياست هاي جمهوري اسلامي ايران ۱۸۰ درجه اختلاف دارد زيرا آمريکا نماد ظلم و ايران اسلامي نماد ياور مظلومان جهان است.

در بين نماز جمعه و عصر ويژه نامه « ۵ مرداد سالروز برگزاري اولين نماز جمعه کشور» که توسط ستاد نماز جمعه شهر اردل تهيه و تنظيم شده بين نمازگزاران توزيع شده است.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 23705

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23705/دولت-آمريکا-نماد-ظلم-ستم-جنايت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir