23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - کمک رساني به عشاير آسيب ديده از سيل در کوهرنگ/ بازگشايي جاده هاي ارتباطي - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار کوهرنگ خبر داد:

کمک رساني به عشاير آسيب ديده از سيل در کوهرنگ/ بازگشايي جاده هاي ارتباطي

31 تير 1394 ساعت 20:24

فرماندار کوهرنگ گفت: راه ارتباطي روستاهاي توف اسبيد، گاو پيسه، بنو استکي و نيکان بر اثر بارش باران و جاري شدن سيل و ريزش کوه به مدت چند ساعت مسدود شده بود که با تلاش امور عشاير و اداره راه بازگشايي شد.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، بيش از 50 خانوار روستايي و عشايري در شهرستان کوهرنگ  گرفتار سيلاب شدند که در اولين ساعت کار امداد رساني به آنها با تلاش نجاتگران هلال احمر سريع صورت گرفت.
فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: راه ارتباطي روستاهاي توف اسبيد، گاو پيسه، بنو استکي و نيکان بر اثر بارش باران و جاري شدن سيل و ريزش کوه به مدت چند ساعت مسدود شده بود که با تلاش امور عشاير و اداره راه بازگشايي شد.

مرتضي زمانپور با بيان اينکه در اين روستاها بيش از 50 خانوار با جمعيت حدود 300 نفر سکونت دارند تصريح کرد: سيلاب دو روز گذشته،بيشترين خسارت را به اين شهرستان وارد کرد.

فرماندار کوهرنگ به فعاليت اداره راه و امور عشاير براي بازگشايي اين جاده ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش ايسن عزيزان محورها ارتباطي اين روستاها ظهر روز چهارشنبه بازگشايي شد و ارتباط اين روستاها با مرکز شهرستان کوهرنگ فراهم شد.

زمانپور با ذکر اينکه بيشترين خسارت ها، به دامهاي عشاير، زمين هاي کشاورزي و شيلات اين شهرستان وارد شده است افزود: اين سيلاب به خانوارهاي عشايري ساکن در شهرستان خسارت زده است و چادر عشاير کوچرو به همراه مواد خوراکي و سايل آن را از بين برد.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد:مزارع کشاورزي و شيلات پرورش ماهي بخش بازفت نيز به شدت خسارت ديده است.
 

انتهاي خبر1020ج /610ک
 


کد مطلب: 23682

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23682/کمک-رساني-عشاير-آسيب-ديده-سيل-کوهرنگ-بازگشايي-جاده-هاي-ارتباطي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir