23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - لزوم هوشیاری هیئات مذهبی در برابر عوامل تفرقه افکن و جریانات انحرافی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

لزوم هوشیاری هیئات مذهبی در برابر عوامل تفرقه افکن و جریانات انحرافی

30 تير 1394 ساعت 8:41

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سیاست های دشمن علیه مکتب اهل بیت، مطالعه ظرفیت های بالقوه و بالفعل و نظیر سازی آن در مقابل این مکتب است.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در نشست شورای هیئات مذهبی استان با اشاره به مبارزه دشمن با دو بال سرخ و سبز پرنده شیعه یعنی شهادت و انتظار گفت: دشمن در مقابله ای جدید به زره رویین تن این پرنده یعنی ولایت فقیه حمله می‌کند.

وی لزوم هوشیاری هیئات مذهبی در برابر عوامل تفرقه افکن و جریانات انحرافی را یادآور و رصد به هنگام این عوامل را خواستار شد.

اروجی با اشاره به ظرفیت و توانمندی شورای هیئات مذهبی گفت: مصوبات این شورا در عمل باید قابلیت اجرای حداکثری را داشته باشد.

وی گفت: جایگاه شورا و رویکرد آن از حالت هیئت گرایی باید خارج شود و شأن آن حفظ شود.

اروجی با اشاره به جایگاه والای شورا گفت: شورای هیئات مذهبی از یک افق بالا به هیئات مذهبی نگاه کند.

وی گفت: به‌عنوان یک مسلمان از میراث پیامبر که قران و اهل بیت است باید محافظت کنیم.

اروجی افزود: همه موسسات قرآنی باید الفت و رفاقت با اهل بیت را و همه هیئات مذهبی رفاقت و انس با قرآن را ترویج دهند.

وی با اشاره به تفاهم نامه معاونت فرهنگی سازمان با سازمان دارالقرآن الکریم برای آموزش قرآن در هیئات مذهبی گفت: باید قرآن در هیئات مذهبی جدی گرفته شود و هیچ هیأتی مراسم خود را بدون تلاوت قرآن آغاز نکند و هر هیئات مذهبی ده نفر از اعضای خود را آموزش قرآن بدهد.

مهدی پرتوی مسئول دارالقرآن، طراحی و اجرای برنامه های آموزش های عمومی و تخصی قرآن کریم و اجرای برنامه های تبلیغی و ترویجی را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و استفاده از توان و ظرفیت قاریان و حافظان استانی برای آموزش قرآن در هیئات مذهبی را یادآور شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23653

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23653/لزوم-هوشیاری-هیئات-مذهبی-برابر-عوامل-تفرقه-افکن-جریانات-انحرافی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir