23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - مسولان، مذاکرات را در راستاي ولايت مداري دنبال کنند/ خدمت صادقانه اولويت اصلي خادمان نظام باشد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز عيد فطر شهرکرد:

مسولان، مذاکرات را در راستاي ولايت مداري دنبال کنند/ خدمت صادقانه اولويت اصلي خادمان نظام باشد

27 تير 1394 ساعت 10:58

امام جمعه شهرکرد گفت: مذاکره کنندگان و مسولان ارشد کشور به يادداشته باشند که مذاکرات را در راستاي ولايت مداري و فرامين مقام معظم رهبري دنبال کنند.


به گزارش خبرنگار بام ايران خبر، حجت الاسلام محمد علي نکونام صبح امروز در خطبه هاي نماز عيد فطر شهرکرد که با حضور جمع کثيري از مومنان در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: در هفته اخير قرار است که پرونده هسته اي و نتايج مذاکرات ايران با کشورهاي 1+5 براي بازنگري در تحريم ها به شوراي امنيت برود، مسولان آگاه باشند که دشمن براي اينکه جمهوري اسلامي ايران را در منگنه قرار دهد، گوش خوابانده است.


حجت الاسلام نکونام افزود: مذاکره کنندگان و مسولان ارشد کشور به ياد داشته باشند که مذاکرات را در راستاي ولايت مداري و فرامين مقام معظم رهبري دنبال کنند.

وي گفت: بکوشيم همچنان بايکديگر همدل و همزبان باشيم که يکي از ضرورت هاي مهم استان چهارمحال و بختياري الف و وحدت مردم و مسولان بايکديگر است.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به همراهي مردم در تمامي برهه هاي زماني با نظام، ياد آورشد: مسولان بايد قدر اين مردم از خود گذشته را بدانند و وعده هاي صادقه به آن ها دهند چرا که اين مردم در راهپيمايي ها، انتخابات ها، تجمعات مورد حمايت نظام و همچنين همه صحنه هاي جمهوري اسلامي هرماه بوده اند و وظيفه مسولان است که آنان را به نظام اميدوار کنند.

وي در بخشي ديگر از خطبه هاي نماز عيد فطر گفت:ماه رمضان با تمامي فضائل خود گذشت و بر همه مومنان فرض است که همواره رمضاني باشند، اعمال صالحه را مداومت کنند و اصول و احکام الهي را به طور شايسته در زندگي ساري و جاري کنند.

خطيب نماز عيد فطر شهرکرد ادامه داد: برخي از اعمال مردم امروزه به يک عادت غلط تبديل شده است همانند برپايي سفره هاي تجملاتي هم در جشن ها و هم در عزاداري ها که اين موضوع مي تواند آسيب جدي براي اقشار مختلف باشد.

وي گفت: از ريخت و پاش تا آنجا که مي توانيم جلوگيري کنيم و صرفه جويي را مدنظر قرار دهيم، ازدواج آسان را بر فرزندان خود هموار کنيم تا مبادا به اين امر پسنديده دغدغه جوانان ما باشد.

انتهاي پيام21026ج /510ب
 


کد مطلب: 23622

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23622/مسولان-مذاکرات-راستاي-ولايت-مداري-دنبال-کنند-خدمت-صادقانه-اولويت-اصلي-خادمان-نظام-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir