کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر سامان/

بايد موضوع هسته اي را از سطح ملي به پايين تر تنزل داد

26 تير 1394 ساعت 17:46

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه در راستاي اهداف سياسي و حزبي نبايد موضوع هسته اي را ازسطح ملي به پايين تر تنزل داد، گفت: هزينه هسته اي شدن را مردم در کشور پرداخته اند و بايد از حقوق ملت ايران دفاع کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه اول نماز جمعه با دعوت خود و نمازگران و روزه داران به تقوا الهي با بيان اينکه مهدويت مسئله مهم مکتب شيعه از ساير اديان ها و مذاهب است، اظهار داشت: حضرت ولي عصر زنده و در بين ما زندگي مي کند که اين عقيده اثر و برکات براي ما به همراه دارد و مايه دلگرمي و اميد است.

ملک پور با بيان اينکه وجود و حضور رهبر مايه انسجام است ، بيان داشت: شيرازه يک سازمان و مذهب و کشور به وجود رهبر متکي است و رهبر همانند نخ تسبيح است که همه دانه هاي تسبيح را جمع مي کند.

ملک پور با بيان اينکه حضور امام و رهبر فوائد فردي ازقبيل نزول برکت و رفع بالء و برکات اجتماعي از قبيل حفظ هستي امت و .... را دارد، بيان داشت: شيعه اهل بيت اهل ايمان و پيروي است و هدايت کامل ازشيعيان است.

ملک پور از تلاش وافر تيم مذاکره کننده تقدير و تشکر در راستاي جمع بندي مذاکرت هسته اي داشت و بيان داشت: اميد داريم جمع بندي با بيانيه مشترک مقدمه اي براي توافق خوب باشد .

وي با بيان اينکه نکات قابل توجه اين است که با مذاکرات ،توافق هسته اي به پايان نرسيده است ، بيان داشت: اين امر بايد مورد توجه همه جريان ها قرار گيرد و حفظ وحدت بايد صورت گيرد.

ملک پور با بيان اينکه موضوع هسته اي نبايد در راستاي سياسي و حزبي از سطح ملي خود به پايين تر تنزل داشته باشد، عنوان کرد: هزينه هسته اي شدن کشور را مردم پرداخت کرده اند.

وي با بيان اينکه نبايد بهره برداري سياسي از مذاکرات هسته اي و حصول توافق خوب در راستاي اصلاح روابط ايران و امريکا باشد، يادآور شد : استکبار ستيزي از ارمان هاي گفتمان انقلاب اسلامي است و دوران استکبار ستيزي مردم ايران پايان نخواهد يافت.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه امروز ۲۶ تير ماه روز شوراي نگهبان است و وظايف شوراي نگهبان بسيار حساس و سنگين است و از وظايف اين شورا نظارت بر تدوين قانون اساسي و نظارت بر انتخابات و ... است که شوراي نگهبان مور هجمه قرار مي گيرد و وشوراي نگهبان در انتخابات اسفند ماه بايد تدابير ويژه داشته باشد و براي اقدامات فتنه جويان تدابير لازم را در نظر داشته باشد.

محسن ملک پور با بيان اينکه اعضاي شوراي نگهبان بايد در تاييد صلاحيت افراد براي انتخابات بسيار هوشيار باشد، عنوان کرد: هيچ مصلحتي بالاتر از قانون وجود ندارد.

ملک پور با بيان اينکه شنبه يکم شوال و روز سيعد عيد فطر است و خدا را شاکر هستيم که توفيق درک ماه رمضان را به ما اعطا فرمود و از خداوند شاکر هستيم که به اندازه توان خود توانستيم از تلاوت قران، شب زنده داري شب هاي قدر، روز قدس، خويشتن داري و شکر نعمت و ... به ما عنايت کرد، بيان داشت: مسير تقوا را بايد ادامه دهيم.

وي با بيان اينکه سازمان ملل متحد از روز جمعه تا پايان ماه مبارک رمضان را در يمن اتش بس اعلام کرد ولي عربستان سعودي وهابي اتش بس را نقض کرد و سازمان ملل متحد تنها اين جنايات را محکوم و هيچ اقدام ديگري انجام نداد.

ملک پور با بيان اينکه رژيم عربستان سعودي نفش ستون پنجم را در منطقه دارد و نماينده امريکا است و نقشه هاي امريکا را در منطقه اجرايي مي کند ، بيان داشت: وظيفه مسلمين بسيار حساس است و بايد از مردمان ، غزه، لبنان، سوريه ، يمين و بحرين و ... حمايت قرار دهند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 23611

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23611/بايد-موضوع-هسته-سطح-ملي-پايين-تر-تنزل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir