23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - توافق در مذاکرات مرهون هدايت حکيمانه رهبري و ايستادگي تيم ايراني بر مواضع نظام است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت شهرستان شهرکرد:

توافق در مذاکرات مرهون هدايت حکيمانه رهبري و ايستادگي تيم ايراني بر مواضع نظام است

25 تير 1394 ساعت 11:25

توافق د رمذاکرات به هيچ جناحي متعلق نيست، اين دستاورد از آن ملتي است که همواره با مقام معظم رهبري و دولت همراه و همدل بوده و اميد مي رود همه جناحهاي سياسي بعد از توافق اوليه تا پايان توافق نهايي در کنار رهبري و مردم باشند.


به گزارش جهانبین نیوز سرهنگ پاسدار مهران مرادي در گفتگو با بام ايران خبر با اشاره به نقش غيرقابل انکار و جامع رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در پيشبرد اهداف تيم مذاکره کننده ايراني، گفت: رهبر انقلاب با درايت و هشدارهاي به موقع در واقع نبض مذاکرات را در دست گرفتند و با رصد دقيق اوضاع، تيم هسته‌اي را هدايت کرده و پيشرفت‌هاي اخير در مذاکرات مرهون هدايت‌هاي رهبر انقلاب است.

مرادي با بيان اينکه ايستادگي تيم مذاکره کننده هسته اي بر اصول راهبردي نظام قابل تقدير است، افزود: گروه ايراني در اين مذاکرات نقش کليدي را براي اثبات حقوق هسته اي کشور ايفا کردند.

وي بيان داشت: توافق چه صورت مي گرفت و چه صورت نمي گرفت، پيروزي از آن ايران و تيم مذاکره‌کننده بود و حضور چندباره وزيران خارجه قدرت‌هاي جهان در برابر مذاکره‌کنندگان ما و زانو زدن در برابر آنها يک پيروزي بزرگ قلمداد مي شود.
 

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت شهرستان شهرکرد ادامه داد: با نتايج مذاکرات هسته اي ، دشمن ديگر صحبت از اين نمي کند که ايران بايد انرژي هسته اي خود را متوقف کند.

مهران مرادي اظهار داشت: نتايج و آثار اين توافق صرفا محدود به کشورهاي امضاي کننده آن نخواهد، بود بلکه گستره جغرافيايي وسيعي را در بر خواهد گرفت.

وي مطلوبيت و رضايت از توافق نامه هسته اي را منوط به اجراي بندهاي اين توافق نامه دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبري، "اعتماد به آمريکا جايز نيست" چرا که بر هم زدن اوضاع و زير بار مذاکرات نرفتن، از آمريکا دور از انتظار نيست.


مرادي افزود: توافق هسته اي مي تواند يک جشن ملي باشد و به هيچ جناحي متعلق نيست، اين دستاورد از آن ملتي است که همواره با مقام معظم رهبري و دولت همراه و همدل بوده و اميد مي رود همه جناحهاي سياسي بعد از توافق اوليه تا پايان توافق نهايي در کنار رهبري و مردم باشند.

اين مسول بسيج شهرستان شهرکرد يادآور شد: کارشناسان و نظريه پردازان مي توانند مفاد اين توافق نامه را در بوته انتقاد بگذارند اما آگاه باشند که اين انتقاد بايد از روي علم و آگاهي بوده و موجبات نااميدي مردماز نظام را فراهم ننمايد.

انتهاي پيام1020ج /510ب


کد مطلب: 23590

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23590/توافق-مذاکرات-مرهون-هدايت-حکيمانه-رهبري-ايستادگي-تيم-ايراني-مواضع-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir