کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تقدير امام جمعه اردل از حضور مردم در راهپيمايي روز قدس:

حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس معادلات دشمنان را در بحث هسته اي بر هم زد

21 تير 1394 ساعت 13:43

امام جمعه شهر اردل گفت:حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس کمر دشمنان را شکست و معادلات دشمنان را در بحث هسته اي بر هم زد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل با اشاره به حضور يکپارچه ملت ايران در راهپيمايي روز قدس گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس امسال و حضور انقلابي و پرشور و حماسي ملت بزرگ و روزه دار ايران ، نشان از عمق نفوذ استراتژيک، اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوري اسلامي ايران و درک کلام و دريافت عمق پيام تاريخي حضرت امام خميني (ره) و حرکت در خط مقام عظماي ولايت و مقام معظم رهبري مدظله العالي در خصوص اين روز، در سطح کشورهاي اسلامي و بين المللي بود.

سلمانپور از خلق حماسه عظيم حضور و نمايش وحدت، اتحاد و انسجام مردم متدين شهرستان اردل همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله (ص)» حول محور نخستين قبله‌گاه مسلمين جهان (قدس شريف)، در راهپيمايي روز جهاني قدس تقدير و تشکر کرد.

وي گفت:در آخرين جمعه از ماه پرفيض و برکت رمضان‌المبارک (روز جهاني قدس)، روز رساترين فرياد عليه سبوعيت و موجوديت نامشروع و غير انساني و اشغالگري و کودک کشي و تجاوز صهيونيست‌ها و روز حمايت همه جانبه از فلسطين قهرمان در جاي جاي ايران بود.

سلمانپور افزود:مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابي شهرستان اردل، با پشت‌سر گذاشتن و درک ايام و ليالي پربرکت قدر، با حضور در راهپيمايي شکوهمند و با عظمت روز جهاني قدس، همگام و همصدا با ساير مسلمانان و آزاديخواهان در سراسر جهان، غـريـو آزادي قدس شريف و فلسطين پاره، پاره از يورش وحشيان ، دژخيمان پليد و اين پاره تن اسلام را بار ديگر سر داده و خشم مقدس و نفرت و انزجار و برائت خود از ظلم و جور رژيم غاصب آدمکش صهيونيستي را فرياد زدند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس کمر دشمنان را شکست و معادلات دشمنان را در بحث هسته اي بر هم زد افزود:دشمنان با تبليغات سوء خود در صدد اين بودند که حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند تا تيم مذاکره کننده نتوانند از مواضع و حق خود دفاع کنند اما حضور پرشور مردم اين مهم را به اثبات رساند که پشتيبان تيم مذاکره کننده هستند و به نداي رهبري نظام لبيک مي‌گويند و در همه صحنه‌ها حضور پيدا خواهند کرد.



انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 23545

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23545/حضور-پرشور-مردم-راهپيمايي-روز-قدس-معادلات-دشمنان-بحث-هسته-هم-زد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir