کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تسليت امام جمعه شهرستان کوهرنگ در پي درگذشت شهادت گونه شادروان شهرام محمدي ايذه اي

21 تير 1394 ساعت 8:21

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در پي درگذشت شهادت گونه شادروان شهرام محمدي ايذه اي اين حادثه را تسليت گفت.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، پيام تسليت امام جمعه شهرستان کوهرنگ در پي درگذشت شهادت گونه شادروان شهرام محمدي ايذه اي  بدين شرح مي باشد.
 
إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُمْ بُنْيانٌ مَرْصُوصٌ(سوره صف آيه4)
 
خدا آن مؤمنان را كه در صف جهاد مانند سد آهنين همدست و پايدارند، بسيار دوست مي دارد.
 
ملت قهرمان پرور ايران و ايل ولايتمدار و غيرتمند بختياري؛
 
درگذشت شهادت گونه شادروان شهرام محمدي، جوان برومند و غيرتمند ايذه اي را که براي نجات همکارانش، جان و جهانش را به پروردگار يکتا سپرد، به پيشگاه مردم ولايتمدار ايران اسلامي و خوزستان قهرمان و به ويژه مردم بزرگوار و ايل غيرتمند بختياري در شهرستان ايذه تسليت عرض مي نماييم و اين روحيه جوانمردي و شجاعت را ارج مي گذاريم که در راه نجات سرمايه هاي انساني و براي آباداني و سازندگي ايران از جان خود گذشت و به تاريخ سربلند ميهن پيوست. 
 
بدون ترديد عمل انساني و از خودگذشتگي او مي تواند الگو و سرمشقي باشد براي همه هموطنان عزيزمان تا هيچگاه فراموشمان نشود که ايران اسلامي همواره در پرتو پرورش فرزنداني شجاع و از خودگذشته از آزمون هاي سخت تاريخ سربلند بيرون آمده است.
 
اين فاجعه اسفناک و دردآور را به خانواده محترم و همه همتباران بختياري خود در شهرستان ايذه تسليت عرض کرده؛ براي آن عزيز سفر کرده آمرزش الهي و براي بازماندگان صبر و شکيبايي خواستارم.
 
 
سيدشهاب الدين طباطبايي
امام جمعه شهرستان کوهرنگ
20/4/94
 
  شهرام محمدي، «مردي» كه ١١ روز پيش زندگي خود را با جان صدها نفر از همكارانش در پتروشيمي مارون ماهشهر معاوضه كرد، روز گذشته به دليل شدت جراحات وارده ناشي از انفجار در اين پتروشيمي، در بيمارستان شهيد چمران تهران جان خود را از دست داد.
 

انتهاي پيام1020ج /610ک


کد مطلب: 23535

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23535/پيام-تسليت-امام-جمعه-شهرستان-کوهرنگ-پي-درگذشت-شهادت-گونه-شادروان-شهرام-محمدي-ايذه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir