کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجليل مسئول دارالقرآن استان از مربيان و قرآن آموزان مناطق عشايري و روستايي بخش بازفت

2 تير 1394 ساعت 12:55

مسئول امور قرآني اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: مسئول دارالقرآن استان از مربيان و قرآن آموزان مناطق عشايري و روستاي بخش بازفت تجليل کرد.


به گزارش جهانبین، کاظم يوسفي مسئول امور قرآني اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: در اين مراسم که با حضور تعدادي از مربيان و قرآن آموزان بخش بازفت برگزار شد،مسئول دارالقرآن استان از مربيان و قرآن آموزان مناطق عشايري و روستاي بخش بازفت تجليل کرد.

مسئول دارالقرآن الکريم استان هم بيان کرد: دانش آموزان و فعالان قرآني بخش بازفت از استعدادهاي خوبي برخوردار هستند و با برنامه ريزي و برگزاري جلسات تخصصي مداوم مي توان فعاليت هاي قرآني خوب و منسجمي را در اين بخش با مشارکت حوزه هاي علميه انجام داد.

پرتوي در جمع قرآن آموزان قول داد بعد از اتمام ماه مبارک رمضان کلاس تخصصي حفظ ويژه مربيان با همکاري اداره تبليغات اسلامي در بخش بازفت برگزار شود.

وي در ادامه از 10 مربي قرآن در رشته هاي حفظ و روخواني و روانخواني قرآن کريم با اهدا قرآن جيبي،کارت هديه و لوازم التحرير تجليل کرد.

کلاس حفظ و روخواني و روانخواني قرآن کريم در روستاهاي تيک، ارته، تلورد، باغ چنار، چم قلعه، هوشوت و تبرک سقلي  در حال برگزاري است.
 
انتهاي پيام1021ج/610ک

 
 
 


کد مطلب: 23191

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23191/تجليل-مسئول-دارالقرآن-استان-مربيان-قرآن-آموزان-مناطق-عشايري-روستايي-بخش-بازفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir