کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اتاق اصناف شهرستان بن:

نه گفتن به کالاهاي خارجي عامل تحول در اقتصاد کشور است

1 تير 1394 ساعت 17:10

رئيس اتاق اصناف شهرستان بن گفت: اگر بازايان و اصناف ما به کالاهاي خارجي نه بگويند، از کالاهاي مشابه داخلي استفاده کنند بسياري از مشکلات اقتصادي و اشتغال ما حل خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز رسول احمدي رئيس اتاق اصناف شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: اتاق اصناف نقش کليدي و حياتي در تحقق اقتصاد مقاومتي دارد.

احمدي گفت: اتکا به توان داخلي و استفاده از کالاهاي توليدات داخلي موجب پويا شدن اقتصاد و تزريق پول مردم به داخل کشور است.

وي از ۲۵۰۰ واحد صنفي در شهرستان خبر داد و گفت: شهر بن ۱۱۰۰واحد صنف و شهر وردنجان و۸۵۰ واحد صنفي و ساير روستا ها جمعا حدود۳۰۰ واحد صنفي در حال فعاليت دارد.

وي تصريح کرد: استفاده از توليدات داخلي، کاهش قيمت ها و رضايت مشتريان از اولويت هاي اين اتاق بوده و و با حمايت از سرمايه گذاران داخلي و توليدات ملي و جذب نخبگان مي توانيم به اقتصادي پويا و مستقل برسيم.

احمدي خاطر نشان کرد: افزايش کسب و کار بيشتر، هزينه کمتر و کيفيت بهتر از مهم ترين وظايف اتاق اصناف است.

وي نه گفتن به کالاهاي خارجي را عامل تحول در اقتصاد کشور دانست و گفت: اگر بازايان و اصناف ما به کالاهاي خارجي نه بگويند، از کالاهاي مشابه داخلي استفاده کنند بسياري از مشکلات اقتصادي و اشتغال ما حل خواهد شد.

زئيس اتاق اصناف شهرستان بن گفت: قبل از تشکيل اتاق اصناف در شهرستان کليه هزينه هاي صرف مباحثي خارج از اين حيطه شده و پس از تشکيل اين صنف کليه هزينه هاي بدست آمده از جواز کسب براي بازاريان و اصناف و آموزش هاي مختلف براي بالابردن کيفيت مشاغل است.

وي از جمله برنامه هاي اتاق اصناف را برگزاري کلاس هاي آموزشي مختلف دانست و افزود: آموزش کسب روزي حلال، مشاوره براي خانواده اصناف،اردوهاي خانوادگي زيارتي و سياحتي براي صنوف مختلف از جمله برنامه هاي اين اتاق است.

احمدي گفت: مشاوره براي انتخاب صنف مطلوب تر و جلوگيري از اشباع برخي صنوف در شهرستان از ديگر برنامه هاي مهم اين اتاق بوده و با اين اقدام نه تنها بازاري پويا بدست مي آوريم بلکه بسياري از مايحتاج مردم در خود شهرستان مرتفع مي گردد.

وي تاکيد کرد: مسئولين شهرستان با تامين مايحتاج ادارات خود با استفاده کالاهاي بازار شهرستان، به پويايي بازار شهرستان کمک خواهند نمود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 23182

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23182/نه-گفتن-کالاهاي-خارجي-عامل-تحول-اقتصاد-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir