کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعاليت هاي قرآني در خصوص جذب و تدريس دانش آموزان با برنامه ريزي آغاز گردد

27 خرداد 1394 ساعت 13:22

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: براي پر نمودن کلاس هاي قرآني از حضور دانش آموزان مي بايست فعاليت هاي قرآني در خصوص جذب و تدريس دانش آموزان با برنامه ريزي آغاز گردد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسکندري در جلسه شوراي قرآن آموزش و پرورش شهرستان فارسان در خصوص طرح تربيت حافظان قرآن با همکاري اداره اوقاف شهرستان گفت: شهرستان فارسان يکي از برترين شهرستان هاي استان در برنامه هاي قرآني است و توانسته است تاکنون در رده هاي استاني و حتي کشوري  عناوين  برتر مسابقات قرآني را کسب نمايد.

وي خاطر نشان نمود که در دنياي مجازي و حضور چشمگير سخت افزارها و نرم افزارها با تکنولوژي هاي بالا و گرايش بيش از حد دانش آموزان به اين سمت ، براي پر نمودن کلاس هاي قرآني از حضور دانش آموزان مي بايست  فعاليت هاي قرآني در خصوص جذب و تدريس دانش آموزان با برنامه ريزي آغاز گردد.
 
اسکندري گفت : امسال براي توسعه هر چه بيشتر فعاليت هاي قرآني سعي خواهد شد در يکي از فضاهاي آموزش و پرورش شهرستان فارسان دارالقرآن دانش آموزي ايجاد گردد که مدرسان و برنامه ريزان قرآني آموزش و پرورش بتوانند به صورت متمرکز به تدريس و توسعه برنامه هاي قرآني آموزش و پرورش شهرستان فارسان بپردازند.

انتهای پیام1020ج /590پ
 


کد مطلب: 23086

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23086/فعاليت-هاي-قرآني-خصوص-جذب-تدريس-دانش-آموزان-برنامه-ريزي-آغاز-گردد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir