کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بن:

جهاد اکمل نزد شهدا و خانواده هاي آنان است

25 خرداد 1394 ساعت 11:13

رئيس بنياد شهرستان بن با بيان اينکه کامل ترين جهاد نزد شهدا و خانواده هاي آنان است، گفت: خانواده شهدا با صبر و استقامت جوانان خود را تقديم انقلاب کرده و پس از آن نيز در جبهه هاي مختلف حق عليه باطل حضور داشته و ادامه دهنده راه آنان هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بن همزمان با هفته جهاد که به نام شهداي اين حوزه نامگذاري شده است، در ديدار با خانواده شهداي جهاد گفت: بزرگ‌ترين افتخار ما خدمت به خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر است.

وي تصريح کرد: رشادت‌هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال جنگ تحميلي امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زده و ما به عنوان يک تکليف و وظيفه اصلي خود بايد بتوانيم با خدمت به آن‌ ها اداي دين کنيم.

اسماعيلي به نقش بي بديل شهيدان در استمرار و استحکام نظام مقدس جمهوري اسلامي اشاره کرد و افزود: از خداوند مي خواهيم که به ما توفيق حرکت در مسير شهداي عزيز را عطا کند.

رئيس بنياد شهرستان بن با بيان اينکه جهاد اکمل نزد شهدا و خانواده هاي آنان است، گفت: خانواده شهدا با صبر و استقامت جوانان خود را تقديم انقلاب کرده و پس از آن نيز در جبهه هاي مختلف حق عليه باطل حضور داشته و ادامه دهنده راه آنان هستند.

اسماعيلي تصريح کرد: عزت و اقتداري که ما امروز در جهان داريم حاصل خون شهيدان والامقام و صبر و بردباري خانواده هاي معزز آنان است.

وي به هدف والا و پر ارزش شهدا از ايثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلاي ارزش هاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گران بهاي انقلاب از جمله آرمان شهداي هشت سال دفاع مقدس بوده و ما نيز بايد اين راه را ادامه دهيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 23049

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23049/جهاد-اکمل-نزد-شهدا-خانواده-هاي-آنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir