کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ساخت ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه/ برقراری پرواز شهرکرد به کویت

23 خرداد 1394 ساعت 9:10

مدیرکل راه و شهرسازی استان از ساخت ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه پیش‌بینی شده دراستان خبر داد که از این مقدار ۵۰ کیلومتر زیر بار ترافیکی رفت و ۶۰ کیلومتر باقیمانده تا سه ماه آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز قاسم قاسمی با اشاره به عملکرد سال 93 اداره کل راه و شهرسازی استان از ساخت ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه پیش‌بینی شده در این سال خبر داد که از این مقدار ۵۰ کیلومتر زیر بار ترافیکی رفت و ۶۰ کیلومتر باقیمانده تا سه ماه آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قاسمی با اشاره به ساخت پل بزرگ دشتک با دهنه ۱۴۶ متر گفت: ۷۰ درصد از عملیات ساخت این پل انجام شده است و بهسازی ۱۳ کیلومتر از راه‌های اصلی که در سال ۹۳ انجام شده است مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
     وی مطالعه و مدیریت ۱۰۰ پل‌ استان، تعمیرات اساسی پل‌های بزرگ استان،ساماندهی و ارتقاء سیستم روشنایی، نصب تابلوها با مبلغ پیشنهادی ۲۴ هزار میلیارد ریال، ارتقای عملکرد تونل‌ها، ایمن‌سازی راه‌ها، حفظ و ارتقای ایمنی راه‌ها را از جمله اولویت های برنامه های سال 94 عنوان کرد.

قاسمی با اشاره به اجرایی شدن معادل 325 هزار تن آسفالت در کل سطوح و راههای اصلی و فرعی و روستایی در استان به پیشنهاد ۴۸۷ هزار میلیون ریال اعتبار برای روکش آسفالت و بهسازی در سال ۹۴ از سوی این اداره کل اشاره کرد.

وی افزود: در تاریخ ۲۶ خرداد با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ۳۰ کیلومتر جاده بروجن ـ لردگان و فرهنگسرای شهرکرد افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: پیگیری برقراری پرواز شهرکرد کویت هستیم چرا که ماهانه 900 نفر مسافر در این خط از استان داریم.

قاسمی در خصوص پروژه راه آهن استان اظهار کرد: راه‌آهن شهرکرد در سال ۹۳ کمیسیون ۲۱۵ را گرفته است و امسال باتلاش مسئولان استانی ردیف اعتباری برای این پروژه تعیین خواهد شد و پیگیری برگزاری مناقصه این پروژه در سال ۹۴ هستیم.
وی افزود: راه‌آهن آنتنی مبارکه – سفیددشت با تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد ریال برای امسال شروع به کار خواهد کرد و این در حالی است که اعتبار ۲۰ میلیارد ریال سال گذشته مربوط به این پروژه تخصیص نیافته و کل اعتبار امسال تخصیص می یابد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23015

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23015/ساخت-۱۱۰-کیلومتر-بزرگراه-برقراری-پرواز-شهرکرد-کویت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir