کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس تبليغات اسلامي اردل:

فروپاشي بنيان خانواده ها و ازبين بردن تقوا مهمترين هدف ماهواره است

21 خرداد 1394 ساعت 11:16

حجت الاسلام چراغي گفت:فروپاشي بنيان خانواده ها و از بين بردن تقوا از مهمترين اهداف ماهواره است که از سوي استکبار جهاني طراحي گرديده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام چراغی رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان اردل در نشست هیئت منتظران موعود سپاه ناحيه شهرستان اردل که با موضوع ماهواره و آسيبهاي آن برگزار شد با اشاره به تاثيرات ماهواره بر زندگي مردم، گفت: هدف اصلي فيلم‌ها و سريال‌هاي ماهواره زدودن تقوا، حيا، شرم، وفاداري، تعهد و حس مسئوليت در خانواده‌ها است.

چراغي استفاده خانواده‌ها به ويژه جوانان از شبکه‌هاي ماهواره در کنار بي‌توجهي والدين را موجب ترويج پوشش‌هاي غيراسلامي در جامعه دانست و افزود:امروزه دشمنان با سوء استفاده از شبکه‌هاي مختلف ماهواره‌ و اينترنت سعي در کمرنگ کردن ارزش‌هاي اسلامي در بين مسلمانان دارند.

وي با بيان اينکه فروپاشي بنيان خانواده ها و از بين بردن تقوا از مهمترين اهداف ماهواره است که از سوي استکبار جهاني طراحي گرديده است افزود: بصيرت و آگاهي خانواده ها بخصوص جوانان را در شکست توطئه هاي دشمنان لازم و ضروري دانست و از خانواده ها خواست نسبت به جوانان و فرزندان خود بي تفاوت نباشند.

چراغي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود به شعار سال ۹۴ بنام "دولت و ملت همدلي و همزباني" از سوي رهبر معظم انقلاب تاکيد کرد و گفت: براي تحقق اهداف مقام معظم رهبري بايد همه مردم و مسئولان با عزم ملي دست به دست هم دهند و با اتحاد و همدلي ايران اسلامي را از گزند دشمنان حفظ کنند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22984

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22984/فروپاشي-بنيان-خانواده-ازبين-بردن-تقوا-مهمترين-هدف-ماهواره

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir