کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به تحريم شدن افتخار مي کنيم

20 خرداد 1394 ساعت 9:50

رضا طهاسبي در يادداشتي نوشت: اين روزها که به روزهاي سرنوشت ساز مذاکرات هسته اي تبدیل شده است، بازخواني بخشي از بيانات امام خميني (ره) در وصيت نامه ي سياسي الهي شان خالي از لطف نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رضا طهاسبي در يادداشتي نوشت: اين روزها که به روزهاي سرنوشت ساز مذاکرات هسته اي تبدیل شده است، بازخواني بخشي از بيانات امام خميني (ره) در وصيت نامه ي سياسي الهي شان خالي از لطف نيست:

"ملت ما بلکه ملتهاي اسلامي و مستضعفان جهان مفتخرند به اينکه دشمنان آنان که دشمنان خداي بزرگ و قرآن کريم و اسلام عزيزند، درندگاني هستند که از هيچ جنايت و خيانتي براي مقاصد شوم جنايتکارانه خود دست نمي‌کشند و براي رسيدن به‌ رياست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمي‌شناسند. و در رأس آنان امريکا اين تروريست بالذات دولتي است که سرتاسر جهان را به آتش کشيده و هم پيمان او صهيونيست جهاني است که براي رسيدن به مطامع خود جناياتي مرتکب مي‌شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم دارند؛ و خيال ابلهانه «اسرائيل بزرگ»! آنان را به هر جنايتي مي‌کشاند. و ملتهاي اسلامي و مستضعفان جهان مفتخرند که دشمنان آنها حسين اردني اين جنايت پيشه دوره گرد، و حسن و حسني مبارک هم‌آخور با اسرائيل جنايتکارند و در راه خدمت به امريکا و اسرائيل از هيچ خيانتي به ملتهاي خود رويگردان نيستند. و ما مفتخريم که دشمن ما صدام عفلقي است که دوست و دشمن او را به جنايتکاري ونقض حقوق بين المللي و حقوق بشر مي‌شناسند و همه مي‌دانند که خيانتکاري او به ملت مظلوم عراق و شيخ نشينان خليج،‌ کمتر از خيانت به ملت ايران نباشد."

"ما و ملتهاي مظلوم دنيا مفتخريم که رسانه‌هاي گروهي و دستگاههاي تبليغات جهاني، ‌ما و همه مظلومان جهان را به هر جنايت و خيانتي که ابرقدرتهاي جنايتکار دستور مي‌دهند متهم مي کنند. کدام افتخار بالاتر و والاتر از اينکه امريکا با همه ادعاهايش و همه ساز و برگهاي جنگي‌اش و آنهمه دولتهاي سرسپرده‌اش و به دست داشتن ثروتهاي بي پايانِ ملتهاي مظلوم عقب افتاده و در دست داشتن تمام رسانه‌هاي گروهي، در مقابل ملت غيور ايران و کشور حضرت بقيه الله ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ آنچنان وامانده و رسوا شده است که نمي‌داند به که متوسل شود! و رو به هرکس مي‌کند جواب رد مي‌شنود! و اين نيست جز به مددهاي غيبي حضرت باري تعالي ـ جلَّت عظمتُه ـ که ملتها را بويژه ملت ايران اسلامي رابيدار نموده واز ظلمات ستمشاهي به نور اسلام هدايت نموده."

جالب است که امام نه تنها تلاشي براي جلب نظر ابرقدرت هاي دشمن ايران نمي کند و نه تنها کوچکترين سعي ای براي برقراري تعامل با آن ها ندارد بلکه دشمني آمريکا و اسرائيل را و تمام تلاش هاي سياسي، نظامي و رسانه اي آن ها بر عليه ايران اسلامي را مايه ي فخر و مباهات خود و امتش مي خواند و حتي اين دشمني را مايه ي افتخار تمام امت اسلامي بر مي شمارد.

امام نه تنها ايستادگي در مقابل شياطين بزرگ عالم را مايه ي افتخار مي داند بلکه دشمني هاي آن ها را هم مايه ي افتخار مي داند و آن را در رديف افتخار به داشتن قرآن و نهج البلاغه قرار مي دهد.

امام خميني(ره)در ادامه جهان اسلام را به قيام عليه آمريکا و اسرائيل و تمام جهانخواران دعوت مي کند و يادآوري مي کند که يزيد و شمر و بني اميه ي امروز را بايد شناخت و توصيه مي کند در مراسمات مذهبي به صورت کوبنده اي از جنايات ظالمان هر عصر که در زمان کنوني آمريکا و اسرائيل و عربستان سعودي هستند ياد شود و امام خميني به اين ترتيب خشم و نفرت از ابرقدرت هاي خونخوار زمان يعني آمريکا و اسرائيل را به ريشه ي تاريخي آن ها يعني بني اميه و بني عباس پيوند مي زند و تولي و تبري که از فروع دين است را مفهومي عيني مي دهد.

بي شک نقشه ي راه دقيقي که امام ترسيم کرده است راهگشاي اين انقلاب و مسئولين آن خواهد بود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22965

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22965/تحريم-شدن-افتخار-مي-کنيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir