۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۲۹۵۰

برگزاري مناجات شعبانيه در جوارشهداي شهر بن

همزمان با آخرين پنجشنبه از ماه معظم شعبان و در آستانه ورود به ضيافت الهي و ماه نزول قرآن، مراسم پر فيض «مناجات شعبانيه» در جوار تربت پاک شهداي شهر بن برگزار مي‌شود.
برگزاري مناجات شعبانيه در جوارشهداي شهر بن
به گزارش جهانبین نیوز محمد حسن سليمي در گفت و گو با زنگ خبر گفت: همزمان با آخرين پنجشنبه از ماه معظم شعبان و در آستانه ورود به ضيافت الهي و ماه نزول قرآن، مراسم پر فيض «مناجات شعبانيه» در تاريخ ۲۱ خرداد ماه سال جاري همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در جوار تربت پاک شهدايشهر بن برگزار مي‌شود.

وي با ذکر فرازي از فرمايش حضرت امام خميني(قدس سره الشريف) در ارتباط با مناجات شعبانيه که فرمودند«مناجات شعبانيه، عظيم ترين منبع معارف الهي است و از دعاهايي است که من غير از اين دعا را نديدم که روايت شده است همه ائمه آن را خوانده‌اند.» گفت: با توجه به فرموده امام راحل(ره)، اين مناجات داراي آثار سازنده و برکات بسيار فراواني است که يکي از بهترين نوع مناجات با پروردگار متعال براي پالايش روح، صفاي دل و تقرّب به خداي سبحان است، لذا پنج شنبه آخر اين ماه شريف، فرصت مغتنمي جهت بهره گيري از عنايات الهي براي ورود شايسته به ماه مبارک رمضان وضيافت الهي است.

سليمي گفت: اين مراسم با حضور حجت الاسلام طاهر زاده و حاج سيد علي حسيني نژاد مداح حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار مي شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۲:۵۱

27 Dec 2019