کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موج حمایت های مردمی و مسئولان چهارمحال و بختیاری از گزاره برگ مردمی (فکت شیت) + تصاویر

19 خرداد 1394 ساعت 9:14

مردم و مسئولین و اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری با امضا طوماری ضمن اعلام حمایت خود از گزاره برگ ملی هسته‌ای آن را سند روشن ملت برای ادامه مذاکرات بدون باجدهی دانستند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز گزاره برگ ملی همانند سراسر کشور اسلامیمان ایران، در چهارمحال و بختیاری نیز، با حمایت های مردمی و مسئولان همراه شد که رعایت این اصول را به مسئولان گوشزد می کنند.

مردم شهرکرد در مصلای امام خمینی طوماری را در تایید گزاره برگ ملی هسته ای و رساندن پیام مقاومت خود به ۱+۵ امضا کرده و تاکید کردند: ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول این گزاره برگ میدانیم.

علاوه بر عموم مردم شهیدپرور و نمازگزاران روز جمعه، بخشی از مسئولین، فرماندهان نظامی و نماینده محترم ولی فقیه در استان این گزاره برگ را امضا نمودند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری گفت: دولت باید پس از سیل مطالبات انتشار فکت شیت این گزاره برگ را منتشر می کرد تا کارها با شفافیت پیگیری شود، متأسفانه شفافیت لازم در فعالیت های دولت وجود ندارد؛ افتتاح دفتر منافع آمریکا در ایران نیز از مسائلی به شمار می رود که مبهم است.

وی اضافه کرد: ضعفی که دولت در برابر غرب نشان می دهد برای دلسوزان نظام نگران کننده است، دولتمردان بدانند که جلو رفتن با ابهام گویی و کوتاه آمدن جز قربانی شدن منافع کشور برای رسیدن به منافع گروهی نتیجه ای ندارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که تاریخ وقایع را ثبت می کند، گفت: اگر این افراد مقطع کنونی را نیز بگذارنند در آینده باید پاسخگو باشند، افراد دولت بدانند که اگر در این بابی که گشودند با همین رویه به جلو بروند در آینده رسوا خواهد شد.

وی با بیان این که پذیرش بازرسی های غیر متعارف سبب تحقیر ملت ایران می شود، افزود: مؤمن عزت خود را از خداوند متعال و قرآن عترت گرفته است، این عزت مؤمنان را خداوند عطا کرده که به هیچ عنوان نباید مخدوش شود.

منویات مقام معظم رهبری دستورالعمل دولت و مسئولین

سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز خطوط قرمز پیش روی مذاکره کنندگان و دولت را منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: مسئولان توجه داشته باشند مردم در زمینه های مختلف و خصوصاً بحث مذاکرات منتظر اجرا شدن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اند.

اقشار مختلف مردم استان از جمله اصناف، بازاریان، دانشجویان و اساتید دانشگاه حمایت خود را از گزاره برگ ( فکت شیت ) ایرانی اعلام و بر حقوق هسته ای ملت و ایستادگی تیم مذاکراتی ایران در برابر زیاده خواهی های غرب در پرونده هسته ای تاکید کردند.

دکتر عبدالرحمن معتمدي، کارشناس بين الملل و عضو هيئت علمي دانشگاه شهرکرد با اشاره به اينکه مذاکره کنندگان هسته اي بايستي در تصميمات خود بگونه اي عمل کنند که عزت ۳۷ ساله نظام و انقلاب را خدشه دار نکنند، گفت: امام خميني(ره) با تئوري درهاي بسته به شدت مخالف بودندو هميشه به ايجاد توافق کشورها رضايتمند بودند اما از توافق با دشمن استکبارجو و ظلم خيز همگان را برحذر مي داشتند.

معتمدي ادامه داد: مذاکره کنندگان به عنوان نايبان نظام و ملت در صحنه بين الملل نبايد طوري نتيجه مذاکره را پيش برند که عزت چندين ساله ايرانيان و همچنين خون شهداي انقلاب، بويژه شهداي هسته اي را زير سوال برند.

اين استاد دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: اعضاي تيم مذاکره کننده نبايد صحنه را براي اجازه دادن به طرف مقابل براي دستيابي، دسترسي و بازرسي زماني و مکاني موردنظر غرب مهيا کنند، بلکه در نظر داشته باشند که ملت ايران بيش از ۳۰ سال است که غيرتمندانه همه تحريم هاي ناجوانمردانه را تحمل کردند و همچنان متعقدند که حق غني سازي از آن ماست و بر آن پايداريم.

عزيز موسايي، کارشناس امور بين المللگفت: تيم مذاکره کننده ما بايد بدانند آنها نماينده ملت شريف و با عزت ايران هستند. نماينده کشوري که داعيه گسترش اسلام را دارد ، نماينده کشوري که مدافع حقوق مظلومان ، حامي صلح و دوستي ، مخالف تروريسم مي باشد هستند و لذا ميبايست در رويارويي و مذاکره با گروه مقابل ، از يک طرف مراقب اين عزت و اعتبار باشند و از طرف ديگر مراقب خواسته هاي غير منطقي گروه مقابل باشند .

گفتنی است مردم استان در سایر شهرستانها نیز از انتشار این گزاره برگ حمایت کردند و مهر تایید خود را پای طومارهای حمایت از آن زدند.













صدای تکبیر های نمازگران شهرستان سامان تایید کننده شش اصل گزاره برگ ملی هسته ای ایران

مردم شهرستان سامان همزمان با سراسر کشور گزاره برگ ملی هسته ای در بین دو نماز قرائت و با تکبیر های نمازگران شش اصل این گزاره برگ ملی هسته ای تایید شد.




مردم بروجن طومار "گزاره برگ ملی هسته ای"را امضا کردند






در خواست مردم بن حفظ شش اصل اساسی در توافقات هسته ای

به گزارش جهانبین نیوز ، مردم شهر بن پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، ضمن امضای طومار گزاره برگ ملی هسته ای، بر حفظ عزت ملی تاکید و خواستار ایستادگی مقتدرانه دستگاه دیپلماسی در مذاکرات هسته ای شدند.








توافق بد را نخواهیم پذیرفت

مردم ولایتمدار شهرستان اردل پس از اقامه نماز جمعه با شعار "توافق بد را نخواهیم پذیرفت" از تیم مذاکره کننده هسته‌ای‌ کشورمان خواستند که اجازه بازرسی نظامی به گروه ۵+۱ را ندهند.






مردم بروجن طومار "گزاره برگ ملی هسته ای"را امضا کردند


همزمان با رونمایی "گزاره برگ ملی هسته ای" مردم بروجن ظهر امروز آن را تایید و امضاء کردند.

به گزارش جهانبین نیوز، همزمان با رونمایی "گزاره برگ ملی هسته ای" مردم بروجن در حاشیه اقامه نمازجمعه با تایید و امضاء آن خواستار حفظ منافع و عزت کشور شدند.













انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22942

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22942/موج-حمایت-های-مردمی-مسئولان-چهارمحال-بختیاری-گزاره-برگ-فکت-شیت-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir