کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با کلار:

عده اي با تحريف امام(ره) به دنبال توجيه اشتباهات خود هستند

18 خرداد 1394 ساعت 9:38

کارشناس مسائل سياسي گفت: عده اي با تحريف کردن امام به نوعي با ساختن يک ديوار ساحت مقدس امام را با عيب و نقص بيان ميکنند که نوعي توجيه براي اشتباهاتشان شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد محمد عدناني کارشناس مسائل سياسي با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و با بيان اين که برخي افراد قصد تحريف شخصيت امام (ره) را دارند، گفت: برخي ها به خاطر اين که بر اشتباهاتشان سرپوش بگذارند امام(ره) را تحريف ميکنند.

عدناني با اشاره به انتقاد و مخالفت برخي افراد با ادامه جنگ هشت ساله دفاع مقدس تصريح کرد: امام در رابطه با اين موضوع فرمودند که "ما يک جزء از جنگ پشيمان نيستيم".

وي با بيان اين که برخي افراد نميتوانند اشتباهات خود را اصلاح کنند با تحريف کردن امام به نوعي با ساختن يک ديوار ساحت مقدس امام را با عيب و نقص بيان ميکنند که نوعي توجيه براي اشتباهاتشان شود.

عدناني به غرض هاي شخصي و سياسي برخي افراد اشاره کرد و گفت: برخي امروز تلاش مي‌کنند تا افکار و شخصيت امام را تحريف کنند و اين انديشه‌ها را براي جامعه وارونه جلوه دهند.

اين کارشناس مسائل سياسي عنوان کرد: زماني که انقلاب اسلامي پيروز شد آمريکا اعلام کرد ما در مسائل گوناگون از جمله آزاد سازي گروگانها حاضر به مذاکره هستيم ولي امام اعلام داشتند "دشمن، دشمن است" و هيچ تفاوتي نميکند.

وي ادامه داد: امام اين مسئله تحريف و نسبت‌هاي دروغ را پيش‌بيني مي‌کردند لذا در وصيت نامه خود فرمودند: «اکنون که من حاضرم، بعض نسبتهاي بي‌واقعيت به من داده مي‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض مي‌کنم آنچه به من نسبت داده شده يا مي‌شود، مورد تصديق نيست، مگر آنکه صداي من يا خط و امضاي من باشد، با تصديق کار‌شناسان؛ يا در سيماي جمهوري اسلامي چيزي گفته باشم.»

عدناني اضافه کرد: گويي امام امروز را مي‌ديد که برخي از اطرفيان و‌‌ همان ياران ديروز ايشان که در آن زمان در خدمت نظام و انقلاب بودند، از مسير خارج مي‌شوند و براي جلوگيري از سوءاستفاده آن‌ها، تحريف و تخريبهايي که خواهند کرد اين مطالب را در وصيت‌نامه‌شان بيان نمودند.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: برخي افراد از يک سو برخي شاخص‌هاي برجسته و اساسي شخصيت امام را حذف و تحريف مي‌کنند و از ديگر سو مواردي را که مطابق ميل خودشان است را مطرح کرده و برجسته مي‌کنند.

عدناني در پايان به تفسيرهاي مغرضانه‌ي اين گونه افراد از نظرات امام (ره) اشاره کرد و گفت: تحريف شخصيت امام (ره) خيانت به اسلام است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 22925

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22925/عده-تحريف-امام-ره-دنبال-توجيه-اشتباهات-خود-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir