کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مقام معظم رهبري در وزارت جهاد کشاورزي:

15 خرداد يک رويداد مهم تاريخي و مبدا تاريخ انقلاب اسلامي

15 خرداد 1394 ساعت 21:47

نماينده مقام معظم رهبري در وزارت جهاد کشاورزي گفت: قيام 15 خرداد از اصولي‌ترين پايه‌هاي انقلاب بوده و موجب پيروزي انقلاب اسلامي شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، آيت الله حاج شيخ حسن عالمي در جمع مردم فارسان افزود: قیام ۱۵ خرداد یک رویداد مهم و تاریخی است و مبدأ تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: اساس قیام ۱۵ خرداد را الگوبرداری از دستورات دین اسلام و شیوه انبیاء و اولیای الهی بیان کرد و ادامه داد: پیام اسلام به‌صورت واقعی در این رویداد تاریخی به جامعه بازگشت.

وی قیام ۱۵ خرداد را مقدمه و اساس شکل‌گیری نظام اسلامی و اقتدار امروز کشور برشمرد و گفت: امروز ایران اسلامی یک قدرت اثرگذار در معادلات جهانی و منطقه‌ای است.

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه اقتدار کشور در منطقه نتیجه قیام ۱۵ خرداد است، اساس قیام ۱۵ خرداد را هدایت و رهایی بشریت از کدورت، ظلم، هوای نفس شیطانی و تسلط استکبار عنوان کرد.

وی به هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل در پیروزی انقلاب و هدایت جریان آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی در ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروز ندای اسلام در سراسر جهان پراکنده شده و این به‌دلیل مقدمه‌ای مهم همچون ۱۵ خرداد است.

آیت الله عالمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک الگو و نقطه امید برای تمام آزادی‌خواهان عالم است، یادآور شد: قیام ۱۵ خرداد از اصولی‌ترین پایه‌های انقلاب بوده و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده است.



انتهای پیام/1020ج/ 590پ


کد مطلب: 22884

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22884/15-خرداد-يک-رويداد-مهم-تاريخي-مبدا-تاريخ-انقلاب-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir