کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

آينده کشور در گرو عمل به وصيت امام/ جلوي تحريف شخصيت ايشان را بگيريم

15 خرداد 1394 ساعت 18:24

امام جمعه بن گفت: آينده کشور در گرو عمل به وصيت نامه امام(ره) بوده و تنها با عمل کردن به وصيت نامه ايشان از تحريف شخصيت ايشان جلوگيري مي کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز حجت السلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري در بيست و ششمين سالگرد ارتحال امام راحل (ره) تاکيدات بر برخي مسائل داخلي و خارجي بار ديگر راه را براي ما ترسيم نمود.

وي ضمن اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: مکتب امام نقشه راه پر اميد کشور بوده و باز خواني اصول مستند مکتب امام(ره) راه حل مقابله با تحريف شخصيت ايشان است.

غضنفري وصيت نامه امام خميني رحمه الله عليه را بهترين مستند براي جلوگيري از فرمايشات ايشان دانست و تاکيد کرد: فرمايشات امام راحل (ره) در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي اساسي ترين راه براي پيشرفت کشور بوده و عمل به وصيت نامه ايشان و اجرا کردن بند بند اين وصيت نامه در کشور نه تنها موجب رونق کشور شده و بسياري از مشکلات مرتفع خواهد شد بلکه از تحريف فرمايشات ايشان نيز جلوگيري مي شود.

امام جمعه بن گفت: آينده کشور در گرو عمل به وصيت نامه امام (ره) بوده و تنها با عمل کردن به وصيت نامه ايشان از تحريف شخصيت ايشان جلوگيري مي کنيم.

امام جمعه بن به اسلام ناب محمدي و جلوگيري از گسترش اسلام آمريکايي اشاره کرد و گفت: اسلام مد نظر امام راحل (ره) اسلام نابي است که در چارچوبه حکومت اسلامي شکل گرفته و ادامه دهنده راه پيامبر اکرم (ص) باشد چرا که اولين اقدام پيامبر اکرم (ص) در مدينه تشکلي حکومت اسلامي بوده است.

وي جدايي دين از سياست راامري محال دانست و گفت: اگر حکومتي نباشد اسلام در جامعه اجرا نخواهد شد و نمي توانيم حدود اسلامي را به خوبي اجرا نماييم و به اسلام ناب محمدي مد نظر امام راحل (ره) برسيم.

غضنفري تصرح کرد: امروز کساني که خود را مسلمان مي دانند و ادعاي دين داري دارند موشک هاي ساخته رژيم صهيونيستي را بر سر مسلمانان مظلوم و بي دفاعي همانند يمن و سوريه و لبان مي ريزند و اين به دور از اسلام ناب است.


وي خاطر نشان کرد: شناخت اسلام ناب محمدي (ص) و دوري از اسلام امريکايي،داعشي و اتکال و اعتماد به صدق وعده الهي و بي اعتمادي به قدرت هاي دروغين و استکبار از تاکيدات مقام معظم رهبري است.

غضنفري با بيان اينکه امام (ره) مردم را ولي نعمت مسئولان معرفي مي کردند گفت: اعتقاد به اراده و نيروي مردم و مخالفت با تمرکزهاي دولتي يکي ديگر از تاکيدات مقام عظماي ولايت بوده که در سسراسر زندگي امام (ر) نيز مي درخشد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22875

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22875/آينده-کشور-گرو-عمل-وصيت-امام-جلوي-تحريف-شخصيت-بگيريم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir