کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان شهرکرد خبر داد:

بيش از ۳۴۷ کارگاه اقتصاد مقاومتي در شهرستان شهرکرد مشغول به فعاليت هستند

13 خرداد 1394 ساعت 8:16

نشست اقتصاد مقاومتي، با حضور مسولان برخي از بانک ها، دست اندرکاران اقتصاد مقاومتي وکارشناسان اقتصادي شهرستان شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سرهنگ مهران مرادي فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان شهرکرد در نشست اقتصاد مقاومتي که با حضور مسولان برخي از بانک ها، دست اندرکاران اقتصاد مقاومتي و کارشناسان اقتصادي شهرستان شهرکرد برگزار شد، از اعطاي بيش از ۵۴ ميليارد ريال تسهيلات کارگشايي و راه اندازي کارگاه هاي اقتصادي پر بازده در شهرستان خبر داد.

مهران مرادي افزود: بيشترين بازدهي اين گونه کارگاه ها و صنايع اقتصادي در زمينه راه اندازي واحدهاي پرورش شترمرغ، مرغ بومي، کبک ، بلدرچين، دام سبک و سنگين و همچنين راه اندازي واحدهاي زنبور داري، گلخانه هاي کوچک، کشت و توليد زعفران، ايجاد استخرهايي دو منظوره پرورش ماهي و راه اندازي کارگاه هاي صنايع تبديلي و تکميلي کوچک هستند.

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه شهرستان شهرکرد با بيان اينکه هم اکنون بيش از ۶۰۰ نفر از جوانان و جويندگان مشاغل شهرستان شهرکرد در طرح هاي سازندگي و اقتصاد مقاومتي مشغول به کار هستند، افزود: محصولات متنوع طرح هاي برآمده از اقتصاد مقاومتي شهرستان علاوه بر ايجاد فضاي کسب و کار و درآمدزايي خانواده ها، توانسته است بخشي از بازار شهرکرد و ديگر مراکز فروش شهرستان را در اختيار خود قرار دهد.

مهران مرادي در پايان نقش مسولين در اجرا و اطلاع رساني طرح هاي مقاومت اقتصادي و اقتصاد مقاومتي را بسيار چشمگير و موثر دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسولين، بر اساس منويات و سياست هاي کلي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) فضا را براي حضور جوانان مؤمن و خلاّق ايران اسلامي در عرصه‌ اقتصادي فراهم کنند، قطعاً تحولات مثبتي را در اين عرصه شاهد خواهيم بود و وابستگي به بيرون از کشور براي ما معنايي پيدا نخواهد کرد.

در اين نشست شريفي، مسول طرح هاي اقتصاد مقاومتي سپاه استان هم با مطلوب ارزيابي کردن فعاليت هاي اقتصادي شهرستان شهرکرد بر مردمي کردن اقتصاد و افزايش توليدات بومي تاکيد کرد.

زارع، مديرعامل بانک مهر اقتصاد استان هم در ادامه به روند اختصاص اعتبارات به کارفرمايان و صاحبان مشاغل در طرح هاي اقتصاد مقاومتي استان پرداخت.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب


کد مطلب: 22841

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22841/بيش-۳۴۷-کارگاه-اقتصاد-مقاومتي-شهرستان-شهرکرد-مشغول-فعاليت-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir