کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بيانيه شورای تبيين مواضع بسيج دانشجويی استان بيان شد:

آقاي روحاني شما خود منتخب صندوق هاي شفاف آرا هستيد/ اوج همدلی و همزبانی دولت و ملت، پیگیری محاکمه سران فتنه است

12 خرداد 1394 ساعت 10:20

از رييس جمهور محترم که همچون روساي جمهور گذشته، منتخب صندوق هاي شفاف آراي ملت مي باشد، مي خواهيم که الزامات همدلي و هم زباني ملت و دولت را حفظ کنند و به حکم سوگند به قانون اساسي، همچون ملت پيگيري مجدانه جهت فراهم شدن اجراي قانون و محاکمه سران فتنه88 را فراهم کنند که اين مي تواند اوج شکوه همدلي و هم زباني ملت و دولت را در سال1394 رقم زند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، در بيانيه شورای تبيين مواضع بسيج دانشجويی استان به مناسبت فرا رسيدن ۱۴ خرداد آمده است: ما براي اينکه راه را درست برويم، بايد نقشه معمار را بدانيم. اگر نقشه را ندانستيم، زاويه پيدا مي کنيم، وقتي زاويه پيدا شد روز به روز هر چه پيش برويم، از راه اصلي و صراط مستقيم دور مي شويم، از هدف ها دور مي شويم و راه را گم مي کنيم. نقشه امام، کار اصلي امام، بناي يک نظم مدني سياسي بر اساس عقلانيت اسلامي بود. امام خامنه ای (مدظله العالي)

اين بيانيه در ادامه مي افزايد:
بار ديگر خرداد ماه به نيمه رسيد و خاطره آن امام سفر کرده، قلوب عاشقان حضرتش را به تسخير در آورد. اين ايام، ياد آور امامي است که جهان را با انديشه الهي خود از فرو رفتن در انديشه هاي الحادي به رهبري استکبار جهاني، با قدرت ايمان خويش نجات داد و اسلام را به عنوان يگانه مسير رستگاري بشريت به جهان عرضه کرد.

در ادامه اين بيانيه تاکيد مي کند:
اکنون با گذشت بيست و شش سال از عروج حضرت روح الله اکنون به وضوح قابل مشاهده است که امام خامنه اي انقلاب را در اوج خصومت هاي دشمنان بيروني و منافقان دروني به پيش برده، به گونه اي که به زعم دوست و دشمن، ايران در آستانه فتح قله هاي رفيع قرار گرفته و نويد شکل گيري تمدن بزرگ اسلامي بر تارک زمانه نقش بسته است از اينروست که با قدرت مي توان ادعا کرد که به حکم عقلانيت و تجربه، دست عنايت خداوند متعال مجلس خبرگان را در کشف مصداق ولي فقيه زمان ياري نمود و در سالروز ميلاد مسعود امام عصر(ارواحنا له الفدا) اين اميد را به جهان اسلام مي دهد که تا ظهور آن منجي عدالت گستر بشريت، ولي فقيه تنها محور محکم باقي ماندن در نقشه معمار کبير انقلاب اسلامي است.

اين بيانيه در ادامه با تاکيد بر درس آموزي از آموزه هاي امام راحل در بيان مواضع دانشجويان بسيجي استان چهارمحال و بختياري اعلام مي کند:
امام به ملت ما و جهان ياد داد که آمريکاي جنايتکار و هم پياله اش رژيم صهيونيستي منشأ همه فتنه ها و خباثت ها و جنايت هاي بشري است و جز با نابودي سردمداران رژيم کفر جهاني آزادي و عدالت بر جهان حاکم نمي شود و لذا امروز که تيم مذاکره کننده جمهوري اسلامي ايران به مدد نرمش قهرمانانه و اعتماد ملت انقلابي ايران در حال دوباره آزمودن آزموده مي باشند بايد بدانند عبور از خطوط قرمز ترسيم شده به هيج وجه پذيرفتني نخواهد بود و ملت انقلابي ايران ضمن تبعيت از امام خود و حمايت از گروه مذاکره کننده از مردان ديپلمات مي خواهد که انقلابي عمل کنند تا زيبنده انقلاب اسلامي ايران باقي بمانند.

در بند ديگر آمده است:
امام به ملت ما و جهان ياد داد که مردم سالاري ديني با تمام الزامات آن قالب حرکت انقلاب اسلامي است و مدعيان جامعه مدني که به لطف پيروزي انقلاب اسلامي فرصت نفس کشيدن يافتند، بدانند هر گاه که فرصت خدمتگزاري توسط ملت براي دوستان همفکر آنان فراهم شد از اساس نقشه معمار کبير انقلاب را فراموش نموده و خود را در جايگاه اپوزوسيون نظام قرار داده و بي شرمانه بر قانون اساسي تاختند که اوج فزون خواهي آنان را در فتنه 88 ديديم لذا به هوس بازان سياسي اخطار مي شود دوران بازي با واژه هاي تکراري ديکته شده غربي به پايان رسيده است و تلاش آنان براي تطهير چهره سياه همفکرانشان در پيش ملت جايي ندارد.

اين بيانيه در ادامه خطاب به رييس جمهور مي افزايد:
از رييس جمهور محترم که همچون روساي جمهور گذشته، منتخب صندوق هاي شفاف آراي ملت مي باشد، مي خواهيم که به مدد شعار سال الزامات همدلي و هم زباني ملت و دولت را حفظ کنند و به حکم سوگند به قانون اساسي، همچون ملت پيگيري مجدانه جهت فراهم شدن اجراي قانون و محاکمه سران فتنه 88 را فراهم کنند که اين مي تواند اوج شکوه همدلي و هم زباني ملت و دولت را در سال 1394 رقم زند.

اين بيانيه در پايان با تاکيد بر عبرت اموزي از برخي تشکلها در گذشته بيان مي کند:
دانشجويان بسيجي استان چهار محال و بختياري ضمن استقبال از شکل گيري تشکل هاي دانشجويي که بر اساس ضوابط دانشگاهي به دنبال توسعه فرهنگ اسلام ناب در دانشگاه ها مي باشند به اين دوستان عزيز و جامعه اساتيد و مدرسين محترم دانشگاهي يادآور مي شود که در ترسيم افق فعاليت هاي خود از تجربه تاريخي برخي تشکل هاي پياده نظام جريان هاي منفعت طلب سياسي و احزاب منحله در گذشته، درس بگيرند و تا مادامي که در نقشه راه معمار کبير انقلاب اسلامي حرکت مي کنند، بسيج دانشجويي اين دوستان را همسنگران خود در راستاي نيل به تمدن نوين اسلامي مي داند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ م


کد مطلب: 22831

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22831/آقاي-روحاني-خود-منتخب-صندوق-هاي-شفاف-آرا-هستيد-اوج-همدلی-همزبانی-دولت-ملت-پیگیری-محاکمه-سران-فتنه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir