کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور فرماندار شهرستان سامان در امور زنان و خانواده:

مادران ايراني با آگاهي از تربيت اسلامي مي توانند نقش مهمي در راه اعتلاي ايران داشته باشند

10 خرداد 1394 ساعت 12:52

مشاور فرماندار شهرستان سامان در امور زنان و خانواده گفت: زنان در وحدت خانواده و جلوگيري از هم گسيختگي جامعه نقش فعال و موثر دارند.


به گزارش جهانبین نیوز راضيه کياني در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در جامعه کنوني زنان در وحدت خانواده جلوگيري از هم گسيختگي جامعه نقش موثر دارند، اظهار داشت: زنان جامعه بر اين باور باشند که مي توانند نقش تاثير گذار در جامعه داشته باشند.

کياني با بيان اينکه زنان ايراني چه در زمان انقلاب و چه در زمان هشت سال دقاع مقدس هم دوش مردان ايراني در صحنه هاي جامعه حضور فعال داشتند، عنوان کرد: به نقش خود به عنوان زن مسلمان ايراني واقف بودند و در جهت تربيت اسلامي فرزندانشان مشغول بودند .

وي با اشاره بر اينکه نيمي از جمعيت کشور را زنان تشکيل مي دهند حضور زنان در جامعه در راستاي دست يابي به توسعه همه جانبه ضروري است بيان داشت: زنان نيز در فرايند توسعه و مشارکت بايد مشارکت داشته باشند.

کياني با بيان اينکه در وصیت نامه امام خميني (ره) به نقش زنان در جامعه و تاثري اين قشر در جامعه تاکيد فروان شده است، اذان داشت: در اين ميان دشمنان اسلام با هجمه هاي فرهنگي و نفوذ فرهنگ غربي در ميان خانواده هاي ايراني درصدد تغير فرهنگ اصيل خانواده ها هستند.

مشاور فرماندار شهرستان سامان گفت: براي مقابله با اين فرهنگ ضد ديني زنان به خصوص مادران ايراني با آگاهي و اطلاع از تربيت اسلامي مي توانند نقش مهمي در راه و اعتبلاي ايران و ايران داشته باشند.



انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 22790

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22790/مادران-ايراني-آگاهي-تربيت-اسلامي-مي-توانند-نقش-مهمي-راه-اعتلاي-ايران-داشته-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir