کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل بيمه دانا:

مذاکرات در يک ماه آينده به نتيجه مي رسد!

10 خرداد 1394 ساعت 8:23

ضريب نفوذ بيمه ها در حال حاضر به خاطر وضعيت اقتصادي کشور وضعيت مناسبي ندارد که در يک ماه اينده با به نتيجه رسيدن مذاکرات ايران با ۱+۵ شرايط بهتر خواهد شد.


به گزارش خبرنگار اساتيد برتر، دکتر بيژن صادق صبح امروز در جمع اصحاب رسانه چهارمحال و بختياري شرايط مالي کشور را در حال گذر از مرحله شرايط سخت مطرح کرد و افزود: با توجه به شرايط جهاني و توافقي که مراحل نهايي آن با کشورهاي ۱+۵ در حال انجام است و در يک ماه آينده انشاالله به نتيجه خواهد رسيد، دارايي هاي ارزشمند کشور ما به جاي مناسب تري در سطح جهاني سوق پيدا مي کند.


نايب رييس هيات مديره و مديرعامل بيمه دانا ضريب نفوذ بيمه عمر در بسياري از کشورهايي که به ظاهر پيشرفته نيستند مانند پاکستان و هندوستان، را بهتر از ضريب نفوذ بيمه در ايران، دانست و تصريح کرد: انشاالله صنعت بیمه با همکاري و همدلي مسئولين بيمه اي و شرايط جديد سياسي که در کشور در حال رخ دادن است پيشرفت خواهد کرد.

وي شرايط و اقتصاد شرکت هاي بيمه اي را متاثر از شرايط اقتصادي کشور خواند و تاکيد کرد: ضريب نفوذ بيمه ها در حال حاضر به خاطر وضعيت اقتصادي کشور وضعيت مناسبي ندارد که انشاالله در همين ماه يا تا پايان سال جاري با به نتيجه رسيدن مذاکرات ايران با ۱+۵ شرايط بهتر خواهد شد.

گفتني است: بيمه دانا در بيست و دوم خرداد ماه سال ۱۳۵۳ با مشاركت بيمه Commercial Union انگليس بصورت شركت سهامي عام با سرمايه بخش خصوصي تأسيس شد. اين شركت پس از ۵ سال فعاليت در قالب بخش خصوصي در تيرماه ۱۳۵۸ براساس مصوبه شوراي انقلاب و دولت موقت به همراه ۱۲ شركت بيمه خصوصي ملي اعلام شد و در حال حاضر بيمه دانا با وجود ۵۹ شعبه، ۱۹۱۹ نمايندگي درد حال فعاليت مي باشد.

اضافه مي شود: تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي ايران از زمان تشکيل در سال ۱۳۸۲ تاکنون از طرف جمهوري اسلامي ايران عهده‌دار مسئوليت مذاکرات ديپلماتيک درباره پرونده هسته‌اي ايران با کشورهاي خارجي و نهادهاي بين‌المللي بوده‌است و در حال حاضر هيئت‌هاي کارشناسي ايران و ۱+۵ آخرين دور مذاکرات کارشناسي خود قبل از آغاز نگارش پيش نويس توافق نهايي را روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ در نيويورک انجام دادند و کماکان با اما و اگرهاي فراوان در حال رايزني براي رسيدن به توافق نهايي هستند.

انتهای پیام/1021ج/550الف


کد مطلب: 22768

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22768/مذاکرات-يک-ماه-آينده-نتيجه-مي-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir