کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم چهارمحال و بختیاری؛

ما اهل مبارزه ایم نه اهل معامله

9 خرداد 1394 ساعت 15:09

تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضا و توافق نامه کاملا لغو (نه تعلیق) شود
دستاوردهایی هسته ای در حد نیازهایی واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز نزدیک اذان بود در تاکسی و در مسیر مصلی نشسته بودم از دور گلدسته های بلند فیروزه ای مصلی به چشم می خورد.

هرچه به درب اصلی مصلی نزدیک تر می شدی عطر حضور نمازگزارن بیشتری از زن و مرد به مشام می رسید.
در بدو ورود بنر بزرگی از میان جمعیت خودنمایی می کرد.

کنجکاو که میشدی و نزدیک تر که میرفتی میتوانستی متن آن را که با خط درشت نوشته شده بود ببینی

گزاره برگ ملی هسته ای

ما ملت ایران تاسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هرگونه توافق هسته ای رعایت اصول زیر میدانیم:

تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضا و توافق نامه کاملا لغو (نه تعلیق) شود
دستاوردهایی هسته ای در حد نیازهایی واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود
هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دشمنان مربوطه وجود نداشته باشد.
ما اعلام میداریم که هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضاء قراردادی بدون رعایت موارد فوق را ندارد.

جوان بسیجی در حالی که چفیه اخلاص برگردن دارند در حال خواندن بنر بود و پس از تفکری عمیق در راستی حمایت آنرا امضا میکند.

خانمی به چشم میخورد که از سمت وضوخانه به سمت درب مصلی پیش میرود ناگهان توجه اش به سمت بنر می چرخد و در حالی که چادر رنگی نماز بر سر دارد به سمت بنر می آید و پس از مطالعه و تایید آنرا امضا میکند
پیرمرد فلجی توجه جمعیت را به خود جلب کرده بود که با چه اشتیاقی به سمت بنر می آمد که پس از خواندن محتوای آن بایک علی گفتن آنرا به نشان از پیروی رهبر امضا نمود.

در میان انبوه جمعیت پیرزنی به چشم می‌خورد که از جوانان میخواست متن بنر را برایش بخوانند که یک جوان دانشجو محتوای آن را برای آن مادر پیر خواند و او نیز از جوان خواست که از طرف او متن را امضا کند تا به رهبر خود لبیک گفته باشد

طلبه ای جوان در حال پایین آمدن از پله های مصلی بود که با اشتیاق تمام به سمت بنر آمد ، آنرا خواند و در حالی که خنده بر روی لباس نقش بسته بود بنر را امضاء کرد تا الگویی باشد برای دیگر جوانان

مردم مشتاق و همیشه در صحنه از اقشار مختلف با شور و اشتیاق متن آن را می خواندند و پایین آن را امضاء می کردند.

نمازگزارن دسته دسته در صفوف منظم عاشقانه و عارفانه در انتظار تجلی دیدار معشوق بودند.

کودکان را می دیدی که مشتاقانه دست های کوچکشان را در دستان پر مهر پدر و مادر گرفته و بی صبرانه منتظر شروع نماز بودند."عبودیتی از سر اخلاص"

با ورود خطیب نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام به یکباره صدای صلوات از جای ، جای جمعیت به گوش میرسید و در پی ان شعارهایی به این مضمون را میشنیدی
صل علی محمد خطیب جمعه آمد
صل علی محمد یاور رهبر آمد

با اشاره دست امام جمعه ، نمازگزارن در اشتیاق شنیدن سخنان ایشان سکوت کردند تا فرمایشاتشان را به گوش جان بشنوند که در ابتدا سخنان امام جمعه پس از دعوت مردم به تقوی الهی اینگونه آغاز سخن نمودند
اهل تقوی از استبداد رای به شدت پرهیز میکنند
مومن رای پخته دارد چراکه همیشه از انسان های خوب و با تقوی مشورت میکند که این مشورت او همیشه به نفع و صلاحش تمام خواهد شد.
بعد از اتمام خطبه اول با قرائت چند آیه از قرآن کریم و سفارش مجدد به تقوی الهی خطبه دوم را اینگونه آغاز نمودند:۱۵ خرداد روزی است که در آن خون های زیادی ریخته شده و چه افرادی که در بازداشتگاه شکنجه و تحقیر شدند و چه توهین هایی که شنیدند
هدف بلند امام به خوبی جلوه گری میکند که خرداد در جامعه بدرخشد و مبارزات خرداد چراغ راه باشد.
خردادماه سالروز انتخاب مقام معظم رهبری نیز هست که ۲۶ سال از انتخاب ایشان میگذرد و ما هر روز پیوند محکم تری با ولایت خواهیم داشت که به یقین پیوند با ایشان تضمین کننده انقلاب و نابود کننده دشمنان است.
تولد حضرت علی اکبر (ع ) و روز جوان را باید به همه جوانان تبریک گفت و از آن ها خواست تا درس ایثار ، مقاومت و ایستادگی را از آن حضرت یاد بگیرند.

تابستان امسال باید به جوانان اختصاص داده شود و جوان و سبک زندگی اسلامی به آن ها آموزش داده شود تا ذهن های جوانان با این معنا و مفهوم در هم آمیخته شود.
جوانان از ناحیه مسئولین باید مورد توجه قرار گیرد .

ما هر روزه شاهد جنایتکار داعشی ها و آمریکا بوده ایم و ۱۷۵ شهید غواصی که وارد کشور شدند گواه همین جنایتکار ها بوده است.

درآستانه نیمه شعبان هستیم و جا دارد این روز را به همه شیعیان تبریک و تهنیت گفت و از خداوند متعال بخواهیم که همه ما را از منتظران واقعی آن حضرت قرار دهد.

با صدایی تکبیر و صلوات پر شور و حرارت مردم مومن و خدا جو بعد از نیت و تکبیر الاحرام نماز دشمن شکن جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در پیشگاه حضرت احدیت آغاز گردید.

بعد از اقامه نماز استاندار و هیئت همراه در حین خروج از درب اصلی مصلی به طرف بنر رفتند و بعد از قرائت متن بنر قاسم سلیمانی و هیئت همراشان پایین بنر را به نشان از تائید محتوای متن امضا کردند.

جناب حجت‌الاسلام نکونام و هیئت همراه نیز بعد از مطالعه متن بنر پایین آن را همانند دیگر نمازگزاران و مردم مومن و خدا جو امضاء کردند.

در حین امضا نماینده ولی فقیه به سوالات برخی از خبرنگاران که پیرامون متن بنر بود پاسخی کامل و جامع دادند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22763

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22763/اهل-مبارزه-ایم-نه-معامله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir