کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن:

جانبازان جهاد گران واقعي در عرصه نبرد با دشمنان اسلام هستند

4 خرداد 1394 ساعت 11:08

امام جمعه بن در ديدار با جانبازان گفت: جانبازان به تعبير مقام معظم رهبري شهيدان زنده اي هستند که در راه جهاد ، با سلاح ايمان به نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزش هاي والاي اسلام پرداخته اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام والمسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن به عنوان علمدار ايثار در ديدار با جانبازان اين شهرستان باتبريک اعياد شعبانيه و هفته جانباز گفت: زندگي امروز ما مديون شهامت و آزادگي تمام رزمندگان و ايثارگران به ويژه جانبازان و آزادگان است که از جان و زندگي خود براي امنيت ملي مايه گذاشتند و از تهديدات جنگ براي ما فرصت زندگي و تلاش دوباره را به ارمغان آوردند.

وي افزود: روز جانباز که با ولادت علمدار باوفاي امام حسين عليه السلام مناسبت دارد از افتخارت جانبازان عزيز ما بوده و اعياد شعبانيه، بهترين بهانه براي تجليل از کساني است که از جان و سرمايه‌هاي با ارزش خود گذشتند و از خاک و مرز و بوم جمهوري اسلامي دفاع کردند.

امام جمعه بن گفت: جانبازان سرافراز ايران اسلامي سند زنده ايثارگري و فداکاري در راه حفظ ارزش هاي اسلام ناب محمدي صل الله عليه و آله و به تعبير مقام معظم رهبري شهيدان زنده اي هستند که در راه جهاد ، با سلاح ايمان به نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزش هاي والاي اسلام پرداخته اند.

وي افزود: آسايش و استقلال کشور را مرهون شهامت، دليري و آزادگي تمام رزمندگان، شهدا و ايثارگران مي‌دانيم که براي پايداري امنيت ملي از جان و مال خود گذشتند.

غضنفري تصريح کرد: خدمت به جانبازان کاري ارزشمند و نيک از سوي کساني است که خود را وقف خدمت به اين عزيزان کرده‌اند.

در پايان با اهدا لوح سپاس از رشادت هاي اين عزيزان تجليل شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22629/جانبازان-جهاد-گران-واقعي-عرصه-نبرد-دشمنان-اسلام-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir