کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري در بروجن:

استعمار فرانو، به دنبال تسخير ذهن مردم ما است

4 خرداد 1394 ساعت 8:07

رئيس بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري با بيان اين که استعمار فرانو از طريق ماهواره، فضاي مجازي، فيلم و... ورود پيدا ميکند و به دنبال تسخير ذهن و قلب مردم است، تصريح کرد: زماني ميتوان بر اين استعمار غلبه کرد که باور کنيم دشمن داريم.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، احمدرضا بسيج در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي بروجن در سالروز فتح خرمشهر با اشاره به شکل گيري استعمار فرانو که در آن به اشغال ذهن ها تاکيد دارد، گفت: امروزه کمتر کشوري را درجهان سراغ داريم که مستعمره خاک باشد و کمتر انساني را ميتوان نشان داد که مستعمره جان نباشد.

بسيج با بيان اين که استعمار فرانو از طريق ماهواره، فضاي مجازي، فيلم و... ورود پيدا ميکند و به دنبال تسخير ذهن و قلب مردم است، تصريح کرد: زماني ميتوان بر اين استعمار غلبه کرد که باور کنيم دشمن داريم.

وي با اشاره به اين که هنوز مرزهاي ما خالي از دشمنان و متجاوزگران نيست، تاکيد کرد: اگر جنگ ما ديروز نظامي بود اما امروز فرهنگي، اقتصادي، اخلاقي و علمي است.

استاد دانشگاه شهرکرد با بيان اين که يهوديان به فکر سلطه بر جهان هستند گفت: صهيونيست ها با جمعيت پنج ميليون نفري با برنامه ريزي و نوشتن پروتکل به فکر جهاني شدن هستند ولي کشور ايران با جمعيت ۷۵ ميليون نفر شاهد تلفات در بخش فضاي مجازي و ماهواره است.

بسيج با بيان اين که هرجنگي که تا امروز بر عليه مسلمانها اتفاق افتاده يهودي ها به صورت مستقيم يا غير مستقيم پشت آن قرار دارند، گفت: حتي جنگ مغول ها بر عليه ايران و مسلمانها و جنگ صليبيها که ۲۵۰ سال طول کشيد در آن نقش داشتند.

وي آمارهاي تلفات در تهاجم فرهنگي را وحشتناک دانست و گفت: متاسفانه روز به روز جوانان کشورمان اسير انبوه بمباران هاي دشمن از طريق فضاي مجازي، لباس و مد، رشته هاي دانشگاهي و... ميشوند.

رئيس بسيج اساتيد چهارمحال و بختياري طرفداران قانون اساسي در کشور منهاي رهبري را همانند عمرهاي داخلي و کوچک دانست و افزود: عمر ميگفت کتاب خدا براي ما کفايت ميکند و نيازي به ترازو و ميزان نداريم.

بسيج با بيان اين که امروز هم در کشورمان متاسفانه عده اي همان حرف عمر را ميزنند، تصريح کرد: بدون فرامين رهبري نمي شود قانون اساسي کشور را اجرا و احيا کرد.

وي در پايان گفت: افتخار ميکنيم که توانستيم خروشهر را آزاد کنيم اما يادمان باشد مسئوليتي بزرگتر بر دوش ما قرار دارد که بايد براي تحقق اين آزاد سازي با توجه به دستورات مقام معظم رهبري و با اخلاص و برنامه ريزي عمل کنيم.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 22617

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22617/استعمار-فرانو-دنبال-تسخير-ذهن-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir