کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

ضرورت همدلی و همزبانی دولت و ملت در یک جبهه واحد برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن

3 خرداد 1394 ساعت 12:13

رئیس بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری همدلی و همزبانی دولت و ملت در یک جبهه واحد و استفاده از سازو کارها و امکانات برای مقابله با تهدیدات دشمن را ضروری عنوان کرد.


رئیس بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: جنگ ما در هشت سال دفاع مقدس جنگ سخت افزاری برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و زمینی، و دفاعی ارزشمند بود.

عباس عباسی تاکید کرد: جنگ به ايرانيان هويت داد و زمينه‌اي براي مقاومت در برابر بيگانگان شد، آثار پيروزي دفاع مقدس امروزه موجب بيداري اسلامي در جهان و پايه تحولات بسياري ديگر بوده است به همين دليل است كه دشمن از ابتدا قصد نابودي و هم‌اكنون قصد تخريب اين فرهنگ غني را دارد.

عباسی با بیان اینکه دفاع همچنان ادامه دارد و ما با شکل جدیدی از جنگ مواجه هستیم بیان کرد: در حال حاضر این جنگ به مرزهای عقیده و ایمان ما رسیده است و ما با نبرد نرم افزاری روبرو هستیم که دارای شرایط سخت و باورش سخت تر است.

عباسی اظهار کرد: در آن زمان دشمن در آن سوی مرزها بود و الان دشمن در کنار ما و در خانه های از طریق رسانه ها، ماهواره و اینترنت به دنبال ضربه زدن به هویت ماست.

وی ولایتمداری و بصیرت را از راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس توانستیم اراده خود را به دشمن بقبولانیم در عرصه جنگ نرم نیز باید با برنامه های راهبردی در مقابل توطئه های جدید ایستادگی کنیم.

عباسی شهدا را منابع و اسباب قدرت در عرصه جنگ نرم دانست و گفت: تا زمانی که راه شهدا برای ما حجت باشد در حوزه نرم افزاری و دفاع از مرزهای عقیدتی پیروزی و سربلندی از آن ماست.

وی جوانان و نسل جدید را همانند رزمندگان دیروز و حتی بهتر دانست و اظهار کرد: حضور پر شور نسل جوان در برنامه هایی چون مراسمات اعتکاف، راهپیمایی ها و نماز جمعه گواه این مطلب است.


عباسی همدلی و همزبانی دولت و ملت در یک جبهه واحد و استفاده از سازو کارها و امکانات برای مقابله با تهدیدات دشمن را ضروری عنوان کرد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22587

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22587/ضرورت-همدلی-همزبانی-دولت-ملت-یک-جبهه-واحد-مقابله-تهدیدات-نرم-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir