کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع):

صادر شدن انقلاب اسلامي با الگوگيري از مکتب عاشورايي تحقق يافته است

3 خرداد 1394 ساعت 8:14

فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع) گفت: امروز انقلاب اسلامي آن هم نه با توپ و تانک بلکه با الگوگيري از مکتب عاشورايي به تمام دنيا صادر شده است.


به گزارش جهانبین نیوز سردار علي محمد اکبري فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع) در سالروز آزادسازي خرمشهر در گفت و گو با زنگ خبر گفت: سلامت و امنيت نعمت هايي والا است که به برکت سوم خرداد سوم خرداد ماه و با آزاد سازي خرمشهر در کشور حاکم شده است.

وي مقاومت ۳۳ روز مردم خرمشهر را مقاومتي بي بديل عنوان کرد و افزود: مردم خرمشهر با حمله عراق به اين خاک با ۳۳ روز مقاومت و ايثار و از خود گذشتي از نفوذ رژيم بعث عراق به خاک ايران جلوگيري کردند.

سردار اکبري علت اصلي حمله عراق به ايران را انهدام انقلاب اسلامي دانست و تصريح کرد: هدف اصلي رژيم بعث عراق و عوامل پشت صحنه تصرف خاک نبود بلکه آنان از انقلاب اسلامي و گسترش آن هراس داشتند.

فرمانده تيپ ۴۴ حضرت قمر بني هاشم(ع) به رشادت هاي شهيد درياقلي سوراني يانچشمه اي اشاره کرد و گفت: شکست حصر آبادان به فرمان امام راحل (ره) و جلوگيري از سقوط آبادان مديون رشادت هاي شهيد درياقلي سوراني است و اين افتخاري براي شهرستان بن است که ناجي آبادان از اين شهرستان است.

سردار اکبري خاطر نشان کرد: اگر امام راحل (ره) فرمودند؛ در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامي به دنيا صادر مي شود؛ حرفي اساسي و بابصيرت بوده است و امروز با صادر شدن انقلاب اسلامي آن هم نه با توپ و تانک بلکه با الگوگيري از مکتب عاشورايي محقق شده است.

وي به اتفاقات اخير در سوريه، لبنان و به ويژه يمن اشاره کرد و گفت: اين ها همه دسيسه هاي مزدوران آمريکايي و استکبار جهاني است که هدف اصلي آن ها براندازي انقلاب اسلامي و جلوگيري از گسترش آن است که برخلاف ديدگاه آن ها نه تنها از گسترش اين انقلاب جلوگيري نمي کنند بلکه روز به روز به عزت و عظمت انقلاب اسلامي و گسترش آن افزوده مي شود.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22575

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22575/صادر-شدن-انقلاب-اسلامي-الگوگيري-مکتب-عاشورايي-تحقق-يافته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir