کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار در شوراي هماهنگي بانك‌هاي استان مطرح كرد:

براي سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري ۱۲۰ هزار ميليارد ريال تقاضا وجود دارد

29 ارديبهشت 1394 ساعت 8:41

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مجموعه بانكي استان بايد نسبت به جذب و سرمايه‌گذاري چهار هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال تسهيلات بانكي سرمايه در گردش مصوب سفر رئيس‌جمهور و هيئت دولت به شهركرد، اقدامات لازم را انجام دهند.


به گزارش جهانبین نیوز قاسم سليماني دشتكي در شوراي هماهنگي بانك‌هاي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: براي سرمايه‌گذاري در استان، ۱۲۰ هزار ميليارد ريال تقاضا از سوي بخش‌هاي مختلف داخلي و خارجي ارائه شده است.

وي افزود: تحول گسترده در بخش‌هاي مختلف عمراني، خدماتي، كشاورزي، صنعتي، معدني، تجارت، امور فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي مهمترين اولويت امسال مسئولان چهارمحال و بختياري به شمار مي‌رود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: استفاده از تسهيلات صندوق توسعه ملي، نقش مهمي در ارتقاي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف و رسيدن سريع‌تر به توسعه همه جانبه و پويا دارد.

وي بيان داشت: با احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، روند سرمايه‌گذاري و رشد در شاخص‌هاي مختلف توسعه‌اي، متحول مي‌شود.

دبير شوراي هماهنگي بانك‌هاي چهارمحال و بختياري نيز گفت: در سال ۱۳۹۳، نسبت مصارف به منابع بانك‌هاي استان، ۱۰۲ و دو دهم درصد بوده است.

سعيد منصوريان طبايي اضافه كرد: مانده منابع بانك‌هاي چهارمحال و بختياري در سال ۱۳۹۳ برابر ۵۴ هزار و ۱۲۰ ميليارد ريال بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۸ درصد رشد دارد.

وي اظهار داشت: مصارف بانك‌هاي چهارمحال و بختياري در سال گذشته ۵۴ هزار و ۳۲۳ ميليارد ريال بوده كه نسبت به سال ۱۳۹۲ برابر ۱۰ درصد رشد داشته است.

منصوريان طبايي اظهار كرد: بانك‌هاي چهارمحال و بختياري، پنج هزار و ۱۲۰ ميليارد ريال مطالبات معوق دارند.

وي عنوان داشت: بانك‌هاي چهارمحال و بختياري، نسبت به برخي استان‌هاي كشور، از عملكرد مطلو‌تري برخوردارند.

گفتني است، در چهارمحال و بختياري، ۲۴ بانك با ۳۲۱ شعبه، دو هزار و ۷۹۱ نيروي انساني، ۴۰ هزار و ۶۰۶ دستگاه كارتخوان و ۵۱۲ خودپرداز، خدمات رساني به مردم را انجام مي‌دهند.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22494

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22494/براي-سرمايه-گذاري-چهارمحال-بختياري-۱۲۰-هزار-ميليارد-ريال-تقاضا-وجود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir