کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقتدار ايران اسلامي در کمک رساني به مردم يمن

25 ارديبهشت 1394 ساعت 19:33

امام جمعه فارسان گفت: اعزام کشتي کمک رساني ايران به ساحل يمن با توجه به تهديد ها با ديگر اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را به جهانيان ثابت کرد.


به گزاش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته فارسان افزود: آل سعود از حملات وحشيانه همه جانبه خود به يمن جز کشتار زنان و کودکان و مردم بي پناه و تخريب يک کشور مسلمان در نتيجه رسوايي و آشکار شدن کفر و نفاق وخوي درندگي اش براي مسلمانان جهان هيچ دستاوردي نداشته است و چهره او را نمايان کرد

وي در ادامه گفت:مردم يمن به برکت همين مقاومت دو ماهه خود متحد تر و با صلابت تر از گذشته شده اند و از طرف ديگر ال سعود در درون خود به شدت متزلزل شده که جهت حفظ ابروي باقيمانده خود راهي جزء آب و آتش زدن ندارد.

وي اعزام کشتي کمک رساني ايران به ساحل يمن عليرغم تهديدات مکرر ال سعود و امريکاييها نشان دهنده اقتدارايران اسلامي است که در آبهاي منطقه و خليج فارس و تمدن و نفوذ پيش از گذشته ايران در يمن و ملتهاي منطقه است.

خطيب جمعه فارسان در ادامه گفت: بعثت پيامبر اکرم (ص) پايان دادن به رفتار وحشيانه انسان جاهلي و آغاز شکوفايي فطرت انساني و اخلاقيت و شرف انسانيت بود که متاسفانه آل سعود اين وجوديت را ندارد.



انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 22430

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22430/اقتدار-ايران-اسلامي-کمک-رساني-مردم-يمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir