کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زيارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهداي گمنام اردل برگزار شد

27 ارديبهشت 1394 ساعت 12:20

مراسم قرائت زيارت عاشورا با حضور بسيجيان دانشگاه آزاد و پايگاه بسيج شهداء درجوار قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان اردل برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مهران رحيم پور فرمانده پايگاه بسيج دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان اردل در اين مراسم معنوي در جوار قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان اردل برگزار شد به حماسه آفريني دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوري اسلامي آميخته به خون شهيدان است.

رحيم پور افزود: راهي که شهداء پيش روي خويش ديدند و با عزمي جزم،رزمي دلاورانه کردند تا خدا انتخابشان کرد، راهي نيست که در پس سالها و عمرها کهنه شود و از يادها برود.

وي بيان داشت: تکليف امروز ما عمل به همان آرماني ست که شهيدان و امام (ره) از آن دم مي زدند و براي آن جان مي دادند.

رحيم پور به اينکه هيچگاه بر ارزشهاي والاي شهداء غبار فراموشي نخواهد نشست، تصريح کرد:ما بازماندگان نسلي هستيم که تمام هستي و دارايي خود را که جانشان بود ،کف دست گرفته به قربانگاه بردند و يکي يکي ،سروجان تقديم دوست کردند.

فرمانده پايگاه بسيج دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان اردل اظهار کرد:اگرچه عرصه و آزمون عظيم جنگ پايان يافته و از آن روزهاي سراسر عاشقي گذشته است،اما مبارزه هرگز پايان نخواهد يافت.

اين فرمانده بسيجي بيان کرد:انشاءالله به حول و قوه الهي و با تکيه بر اصل ولايت فقيه تا قيام منجي بشريت حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفداء از انقلاب و آرمانهاي والاي شهيدان دفاع خواهيم کرد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22426

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22426/زيارت-عاشورا-جوار-قبور-مطهر-شهداي-گمنام-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir