کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا در سفر به شهرکرد:

حاج حسين يکتا: نبايد بگذاريم دشمن تصرف عقول و قلوب کند/ جبهه فرهنگي نيازمند عزم جمعي است

25 ارديبهشت 1394 ساعت 18:46

در امر فرهنگي به طور تک تک از افراد کاري بر نمي آيد و بايستي جبهه اي شويم و کار جبهه اي کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سردار حسين يکتا در جمع جوانان ارزشي چهارمحال و بختياري در دانشکده فني پسران شهرکرد با تاکيد بر اينکه براي ورود به عرصه و جبهه جنگ فرهنگي نبايد به صورت سليقه اي و مجزا وارد شويم، گفت: در امر فرهنگي به طور تک تک از افراد کاري بر نمي آيد و بايستي جبهه اي شويم و کار جبهه اي کنيم.

يکتا افزود: هدايت عمليات اين جبهه فرهنگي که به شدت مورد تاکيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است از جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگي آغاز مي شود.

به گفته فرمانده قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصي ، يک فرد فرهنگ ساز و فرهنگ شناس در وهله نخست بايد آماري از جمعيت، تنوع زيستي، سلايق، جنسيت، علايق مردمي و آمار ديگر شهر و محل زندگي خود را بشناسد .

وي تاکيد کرد: خودسازي بايستي ريشه اصلي و محور فعاليت هاي افراد در جبهه فرهنگي باشد، چرا که  اصطلاحا با انداختن يد بيضا و بيرون کشيدن عصا و غلبه بر اژدهاي خصم و در مجمع دستيابي به حکمت است که مي تواند تحولات اساسي در پيرامون جامعه ايجاد کند.

حسين يکتا با اشاره به اينکه از جبهه فرهنگي بدون داشتن برنامه و ساماندهي کاري بر نمي آيد ادامه داد: آينده جامعه جهاني، آينده گفتمان برتر است و خاصمان و ظالمان بشري نقشه هاي عجيبي براي بچه هاي شيعه در سر دارند.

وي افزود: دشمن در حال کار روي همه انواع و افراد جمهوري اسلامي است به فرموده مقام عظماي ولايت اگر ارزشي هاي ما رادير فهميدند، ۴۰۰ الي ۵۰۰ سال عقب مانده اند اين در حالي است که ايران امروز در پيچ تاريخي بلند و سرنوشت سازي قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگي خاتم الاوصيا لزوم پيروي از ديدگاه هاي مقام معظم رهبري در عرصه فرهنگي را گوشزد کرد و افزود: رهبري سال هاست منتظر سازماندهي مجموعه هاي فرهنگي در قالب يک جبهه متحد فرهنگي بودند و براي فعاليت در جبهه جنگ نرم اعلام جهاد کردند و بر همه واجب است بدون هيچ چشم داشتي نهايت توان خود را در اين عرصه به کار گيريم و منتظر کمک کسي يا مجموعه اي نباشيم، بايد به صورت خود جوش نهايت توان خود را به کار ببريم و حتي خانه هاي خود را سنگر جنگ نرم و جبهه فرهنگي قرار دهيم.

وي با بيان اينکه نبايد به دشمن اجازه تصرف در عقول و قلوب دهيم ، يادآورشد: اوضاع زمان حال بسيار عجيب و حرفه اي است و فرزندان انقلابي ايران اسلامي بايد با تدبير، خودسازي و تصميم درست در جبهه نابرابر ساماندهي شود تا به يقيني محکم دست يابد تا مبادا در تمييز حق و باطل دودل و مردد شود.

وي جوانان چهارمحال و بختياري را با غيرت و مستحکم در اراده خواند و گفت: بام ايران بايستي بام فرهنگ کشور شود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب


کد مطلب: 22423

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22423/حاج-حسين-يکتا-نبايد-بگذاريم-دشمن-تصرف-عقول-قلوب-کند-جبهه-فرهنگي-نيازمند-عزم-جمعي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir