کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

مذاکره کنندگان تنها به پشتوانه مردم حرکت کنند/ دشمن با ايده بازرسي تاسيسات هسته اي در فکر تسلط بر حاکميت کشور و نظام است

25 ارديبهشت 1394 ساعت 18:40

مسولان مذاکره کننده متوجه باشند که مردم و ملت ايران پشتوانه آن ها هستند، به آن ها مي گوييم که به اين امت اسلامي تکيه کنيد و با آمريکا در آرامش خاطر و اطمينان کامل قرار داد را امضا نکنيد. اين مردم از شما شفافيت مي خواهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام و المسلمين نکونام در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن سفارش به تقواي الهي، مطالبه گري از خويش را يکي از وظايف فردي دانست که قبل از هر چيزي افراد و شخصيت ها بايد بدان بپردازند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به 25 ارديبهشت روز خانواده گفت: مساله خانواده در اسلام سفارش بسيار زيادي شده که اين نهاد تاثير گزار از ازدواج سالم با اسلوب ديني آغاز  و خروجي آن فرزنداني صالح، آينده ساز و مفيد است و در اين صورت است که يک خانواده ايماني در جامعه اسلامي شکل مي گيرد.

وي خطاب به پدران جامعه بيان داشت: پدرها اختيار خود رادر اداره خانه از دست ندهند و احساس نکنند که اختيار و ارده از آن ها در رفته است؛ بياييم از ذاشتن خانواده قرآني نا اميد نباشيم.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري، با اشاره به مبعث نبي مکرم اسلام(ص) در روز 27 رجب، افزود: به فرموده مقام معزز رهبري (مدظله العالي) اگر آن روز بعثت آن يگانه فرزانه شکل گرفت اما امروز بعثت جامعه مسلمان در راه است، بايد رزو به روز بر انسجام بين المللي اسلام بيفزاييم، ايران اسلامي امروز احساس برانگيختگي را در بين جامعه جهاني نمودار مي کند و يا تلاش و جهاد معنوي، به اسلام جامه عمل مي پوشاند چرا که دشمنان هميشه و در طول تاريخ بوده اند و امروز هم در 1400 سال بعد از بعثت بيشتر خودنمايي و نقشه کشي مي کنند.

وي ادامه داد: دشمن راحت ننشسته است، ابوسفيان ها نه تنها در زمان پيامبر اعظم(ص) بلکه در دوره امروزي ما هم وجود دارند و اسلام هراسي را در کنار ايران هراسي به پيش کشيده اند.

امام جمعه شهرکرد در خصوص روند مذاکرات عنوان داشت: مسولان مذاکره کننده متوجه باشند که مردم و ملت ايران پشتوانه آن ها هستند، به آن ها مي گوييم که به اين امت اسلامي تکيه کنيد و با آمريکا در آرامش خاطر و اطمينان کامل قرار داد را امضا نکنيد. اين مردم از شما شفافيت مي خواهند.

حجت الاسلام نکونام گفت: اين ها با بازرسي هاي مکرر مي خواهند حاکميت کشور، نظام و مردمي بودن آن را زير سلطه خود برده و تحقيرمان کنند و تجازه رشد و پيشرفت به ما ندهند.

وي آغاز ماه شعبان  را آغاز بريدن از آنچه غير خداست ، ناميد و افزود: در ماه رجب و شعبان خود را ساخته و براي بندگي در ماه خدا آماده کنيم.

نماينده ولي فقيه در استان  مناسبات تقويمي  اين هفته را تشريح کرد و گفت: چهارمحال و بختياري در هفته اي که گذشت شاهد فعاليت هاي چشمگيري بود، همايش تدبير در توسعه استان و برگزاري اين گونه برنامه ها که با حضور مسولان ارشد کشوري برپا مي شود، از برنامه هايي بود که قدم چشمگيري در بالندگي استان دارد.

وي با تشکر از برنامه ريزان مراشم ها بو برنامه هاي کشوري در استان ادامه داد: همچنين همايش دوروزه فعالان جبهه فرهنگي و يادواره شهداي شيخ شبان که با پيام التيام بخش و محبت آميز مقام معظم رهبري و با حضور رئيس دفتر مقام عظماي ولايت برگزار شد، از برنامه هاي استان در هفته اخير بود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب


کد مطلب: 22422

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22422/مذاکره-کنندگان-تنها-پشتوانه-مردم-حرکت-کنند-دشمن-ايده-بازرسي-تاسيسات-هسته-فکر-تسلط-حاکميت-کشور-نظام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir